اطلاعیه آموزش و پرورش درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان


اطلاعیه آموزش و پرورش درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان را در ادامه بخوانید.

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان

به گزارش راهبرد معاصر اطلاعیه آموزش و پرورش درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان به قرار زیر است:

1- کلیه امور بیمه ای آموزش و پرورش از اول تیر ماه با بیمه دانا بوده و تمامی اطلاعات بیمه شدگان از ابتدای تیرماه 1401 در سامانه #آتیه_سازان #حذف خواهد شد. بدیهی است از این به بعد، بیمه تکمیلی برای افرادی برقرار خواهد شد که اطلاعات خود و افراد تحت تکفل را در سامانه بیمه دانا به آدرس https://apps1.dana-insurance.ir ثبت نمایند.

2- افرادی که مایل به ادامه عضویت در بیمه تکمیلی می باشند، می بایست از اول تیرماه سال جاری با مراجعه به آدرس https://apps1.dana-insurance.ir نسبت به ثبت نام و ثبت اطلاعات خود و افراد تحت تکفل در این سایت اقدام نمایند.

3- افرادی که مایل به #انصراف از قرارداد سال گذشته می باشند، نیاز به هیچ اقدامی ندارند و در صورت #عدم_ثبت_اطلاعات در سامانه بیمه دانا، حق بیمه از حقوق تیر ماه کسر نگردیده و نیاز به هیچگونه مراجعه حضوری نمی باشد.

4- براساس مفاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان ، کلیه کارکنان شاغل(رسمی،پیمانی،قراردادی) به همراه افراد تحت تکفل آنان از تاریخ 01 / 04 / 1401 با پرداخت حق بیمه 91600 تومان ) تحت پوشش قرار می گیرند.

5-منظور از افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی عبارت است از فرزندان ، همسر یا همسران دائمی بیمه شده اصلی و والدین تمامی کارکنان و همسر و فرزندان کارکنان اناث می باشد.

تذکر مهم: لازم به ذکر است حق بیمه ماهانه مربوط به والدین تمامی کارکنان و همسر کارکنان اناث شامل سهم دستگاه نمی باشد و حق بیمه مربوطه بصورت کامل (مبلغ 275000 تومان ) از حقوق بیمه شده اصلی کسر خواهد شد.

6- با توجه به عدم امکان تمدید مهلت ثبت نام، ضروری است که مراحل ثبت نام در مهلت مقرر (از تاریخ 01 / 04 / 1401 تا 15 / 04 / 1401) انجام پذیرد. (اول تیر لغایت 15 تیر ماه )

7-کار کنان می بایست بدون حق انتخاب ، همسر و فرزندان خود را تحت پوشش قرار دهند در غیر این صورت امکان پوشش افراد بصورت گزینشی از سوی بیمه گر میسور نخواهد بود و در صورت مشاهده هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی گردد./کانال فرهنگیان آگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی