زنده نگه داشتن یاد شهدا می‌تواند ارزش‌ های نظام اسلامی را حفظ کند


زنده نگه داشتن یاد شهدا می‌تواند ارزش‌ های نظام اسلامی را حفظ کند

حجت الاسلام انصاری پور گفت: بهترین جهاد تببین زنده نگه داشتن یاد شهدا بوده که می‌تواند ارزش‌های نظام اسلامی را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، یادواره شهدای جاورده و دشت آزادی بخش چاروسا به همت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی جاورده و با حضور دهیاری، شورای اسلامی، برخی از مسئولان و اقشار مختلف مردم این دهستان برگزار شد.

دادستان عمومی چاروسا در این یادواره با اشاره به اینکه خودگذشتگی و ایثار شهدا تضمین کننده ادامه راه انقلاب بوده و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران ضروری است، گفت: تجلیل از خانواده شهدا به عنوان یادگاران شهیدان انقلاب، کمترین اقدام انجام شده است.

حجت‌الاسلام صادق انصاری پور با اشاره به اینکه شهدا چراغ راه آیندگان هستند، افزود: در این جهان غبارآلود که دشمنان ارزش‌های انقلاب را هدف قرار داده اند، بهترین جهاد تببین زنده نگه داشتن یاد شهدا است که می‌تواند ارزش‌های نظام اسلامی را حفظ کند.

وی با تاکید بر اینکه همه ایام متعلق به شهدا بوده و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان ضروری است تصریح کرد: بزرگداشت یاد شهدا با هدف احیای ارزش و فضیلت‌های اخلاقی این قشر همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

دادستان عمومی چاروسا خانواده شهدا را اسوه استقامت دانست و ادامه داد: شهادت مکتب سازنده‌ای است که شگرف‌ترین اثرات و خلل ناپذیرترین واکنش‌های تاریخ را دارد، بنابراین برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا برای آینده کشور حیاتی است.

انصاری خاطرنشان کرد: دشمن در سنگر‌های دیروز و امروز به طریق مختلف برای از بین بردن هویت و فرهنگ اسلامی در همه جوامع اسلامی بوده، اما شهدای ما در جنگ دیروز با دشمن جنگیدن وخاک وطن، اسلام و امنیت ما را حفظ و برقرار کردند.

گفتنی است در پایان این مراسم از هفت خانواده‌ شهید روستای جاورده و دشت آزادی با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر