طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار مجلس


طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار مجلس

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،نشست علنی امروز- یکشنبه 29 خرداد- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور 211 تن از نمایندگان آغاز شد. در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری و گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد لایحه...

طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار مجلس
به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،نشست علنی امروز- یکشنبه ۲۹ خرداد- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۱۱ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری و گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد لایحه دوفوریتی درآمدپایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها بررسی شود.

بررسی گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی وتخصصی و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

همچنین نمایندگان در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار و گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در مورد طرح الحاق یک تبصره به عنوان تبصره (۵) به ماده(۳۷) قانون آیین نامه داخلی مجلس بررسی می کنند.

گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹ و گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در حوزه انتصابات و نحوه مدیریت شرکت های وابسته خصوصاً شستا در دستور کار امروز جلسه علنی قرار می گیرد.

انتخاب یک نماینده از هر یک از کمیسیون‌های(اقتصادی- کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست- آموزش، تحقیقات و فناوری- صنایع و معادن) به عنوان ناظر در شورای راهبری فناوری ها و تولیدات دانش بنیان از دیگر برنامه های امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

نمایندگان در این جلسه تقاضای دوفوریت در مورد طرح حذف تبصره (ت) ماده (۱) قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و تقاضای دوفوریت در مورد طرح ایجاد مدیریت متمرکز جهت تأمین ماشین آلات و امکانات لجستیک در حوادث غیرمترقبه را بررسی می کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص