جشن امضای «کابوس‌های خنده‌دار» برگزار می‌شود


جشن امضای «کابوس‌های خنده‌دار» برگزار می‌شود

جشن امضای «کابوس‌های خنده‌دار» با حضور افسون امینی، رضا بابک، عباس جهانگیریان، اندیشه فولادوند و رضا فیاضی در خانه خلاقیت واژه برگزار می‌شود.

جشن امضای «کابوس‌های خنده‌دار» برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مراسم جشن امضای کتاب «کابوس‌های خنده‌دار» به قلم حمید‌رضا شاه‌آبادی که به تازگی از سوی انتشارات افق منتشر شده است، چهارشنبه (اول تیرماه) برگزار می‌شود.

شاه‌آبادی در این رمان ماجرای شکل‌گیری گروه تقلیدچی حبیب‌سلمونی را از زبان پسر نوجوان او، عطا، تعریف می‌کند؛ ماجرایی که طنز غم‌انگیزی دارد و از قدرت هنر و تاریخ مبارزه می‌گوید. او از دوران قاجار و قحطی بزرگ در ایران می‌نویسد و گروه تقلیدچی حبیب‌سلمونی که خانوادگی نمایش روحوضی اجرا می‌کنند. داستانی تاریخی و کمی‌تاقسمتی معمایی و جنایی.

خواندن این داستان برای طرفداران مجموعه‌ی دروازه‌ی مردگان، علاقه‌مندان به تاریخ ایران، هنرهای نمایشی و تئاتر و هواداران داستان‌های معمایی و جنایی تجربه‌ای نو و لذت‌بخش خواهد بود.

این مراسم با حضور افسون امینی، رضا بابک، عباس جهانگیریان، اندیشه فولادوند و رضا فیاضی با نمایش سیاه‌بازی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به این مراسم می‌توانند چهارشنبه (اول تیرماه) ساعت 18 به نشانی «خانه خلاقیت واژه» واقع در خیابان انقلاب، بین وصال و قدس، کوچه اسکو، پلاک 13، واحد1 مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی