دورهمی خانواده‌ها با «جمعمون جمعه »رادیو جوان


دورهمی خانواده‌ها با «جمعمون جمعه »رادیو جوان

«جمعمون جمعه» رادیو جوان چند سالی است که با هدف ترویج فرهنگ خانواده و فرزندآوری، مسائل خانواده‌ها در جامعه می‌پردازد.

دورهمی خانواده‌ها با «جمعمون جمعه »رادیو جوان

یکی از تهیه کنندگان جمعمون جمعه درباره ساختار و هدف این برنامه گفت: این برنامه حول و محور خانواده می‌چرخد ما سعی کردیم با انتخاب موضوعات مختلف در حوزه خانواده و پرسش‌هایی که مطرح می‌کنیم به رابطه بین والدین و فرزندان و همچنین روابط بین خواهر و برادران بپردازیم. نکته ویژه در زمینه موضوعات انتخابی این است که در اتاق فکر برنامه سعی می‌کنیم موضوعی را مطرح کنیم که در ذهن مخاطب ثبت شود و مطرح کردن آن‌ها در زندگی خانواده‌ها کاربرد داشته باشد.

به گفته عاطفه شیوافر، در این برنامه سعی کردیم با دخیل کردن شنونده به صورت آنلاین و بازگو کردن مسائل کوچک و جزئی، اما بسیار مهم آن‌ها، ضمن مشارکت بیشتر مخاطب، ارتباطات بین اعضای خانواده را کمی بهبود ببخشیم که باتوجه به بازخورد‌هایی که از مخاطبین داریم، فکر می‌کنم رسالتمان را انجام داده‌ایم.

او می‌گوید: بخش جذابی در برنامه داریم با اجرای یک دختر کوچک به نام فاطمه، که از پدر ومادرش گِله دارد و در مورد نداشتن خواهر و برادر صحبت می‌کند و هر روز باتوجه به موضوع روایت خودش را بیان می‌کند. همچنین بخش‌های کوتاه چند ثانیه‌ای داریم که نکات کوتاهی درباره موضوع برنامه در راستای فرهنگ‌سازی در جامعه گفته می‌شود. همینطور هر روز در ارتباط با یک کارشناس خانواده سعی می‌کنیم راهکار‌های مفیدی برای خانواده‌ها ارائه دهیم.

دورهمی خانواده‌ها با «جمعمون جمعه »رادیو جوان

تهیه کنندگان جمعمون جمعه گفت: بسیار علاقمندیم که نقش نوجوانان را در این برنامه پرنگ‌تر کنیم، سعی می‌کنیم از دغدغه‌ها و کلامشان در برنامه حتما استفاده کنیم و از تمام خانواده‌هایی که در خانه نوجوان دارند دعوت می‌کنیم برای بازگو کردن هرچه بیشتر مشکلات نوجوانان، در این برنامه مشارکت کنند.

«جمعمون جمعه» به تهیه کنندگی عاطفه شیوافر و حامد مرادیان، با اجرا فاطمه عباسی، صدیقه مرادی و صاحبه عظیمی، نویسندگی ابوالفضل طاهری و با هماهنگی بابک شکری، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ روی آنتن زنده رادیو جوان می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!