چطور از خانه با اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟


چطور از خانه با اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟

کار کردن در خانه به خصوص این روز ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و خیلی ها ترجیح می دهند به جای حضوری سر کار رفتن، در خانه درآمد کسب کنند. از طرفی دیگر، اینستاگرام هم بهترین بستری است که می توانید با فعالیت در آن، به درآمد های بالایی برسید. فرقی هم ندارد […]

در ادامه این مقاله می خواهیم به راه های کسب درآمد از اینستاگرام در خانه را توضیح دهیم و بگوییم چرا اینستاگرام بهترین انتخاب شما برای کسب درآمد در منزل است.

اینستاگرام وابسته به مکان نیست

اول آن که اینستاگرام یک پلتفرم انلاین است. بنا بر این، شما بدون وابستگی به مکان، و با داشتن یک گوشی و اینترنت سیم کارت می توانید در آن فعالیت کنید.

یک گوشی کافی است

برای کسب درآمد از اینستاگرام، شما به تجهزات خاصی نیاز ندارید. برخی از مشاغل وابستگی زیادی به تجهیزاتی دارند که تنها در محل کار می توان آن ها را مستقر کرد. اما برای کسب درآمد از اینستاگرام تنها چیزی که لازم دارید، یک گوشی میان رده است. گوشی ها اپلیکیشن های زیادی برای تولید محتوا دارند و شما برای کسب درآمد باید کار با انواع آن ها را یاد بگیرید. به عنوان مثال، اپلیکیشن های پیکس آرت یا اسنپ سید برای ادیت عکس و اپلیکیشن های وللو و وی ان برای ادیت ویدیو.

البته کار با این اپلیکیشن ها اصلا دشوار نیست و شما با فراگیری آن ها می توانید به درآمد بالایی برسید.

محدودیت زمانی ندارید

چطور از خانه با اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟

چطور از خانه با اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟

برای کار در منزل، شما مجبور نیستید حتما متعهد به ساعات کاری خاصی باشید. مدیریت زمان در اختیار شما است و می توانید هر زمانی که می خواهید برای کار کردن انتخاب کنید. البته نکته مهم این است که بهتر است یک ساعات کاری مشخصی برای خودتان تعیین کنید تا بازدهی کار شما افزایش پیدا کند و بتوانید به سایر برنامه‌ های خودتان هم برسید.

چگونه در خانه با اینستاگرام کار پیدا کنیم؟

سایت‌های استخدامی زیادی هستند که در انواع و اقسام کار در آن می توانید مشغول به کار شوید. کارفرما ها در سایت هایی مثل جاب اینجا و ای استخدام آگهی های استخدامی خودشان را منتشر می کنند و شما با بررسی آن ها می توانید رزومه خودتان را ارسال کنید. همچننی می توانید با تکمیل پروفایل کاربری و ارائه یک رزومه حرفه ای، شانس بیشتری برای پذیرفته شدن توسط کارفرما داشته باشید.

درخواست برای ادمین اینستاگرام هم در سایت های زیادی وجود دارد. حتی در سایت دیوار هم می توانید تعداد زیادی از این آگهی ها را ببینید. سایت های تخصصی تری مانند دیدوگرام هم وجود دارند که به ادمین ها برای کاریابی کمک می کنند. علاوه بر ادمینی، می توانید در خانه از موضوعات دلخواه خودتان محتوا تولید کنید. به عنوان مثال می توانید یک پیج بلاگری آشپزی بزنید و در آن آشپزی را آموزش دهید. در هر صورت، هیچ چیزی نباید مانع شما باشد که به کار دلخواه خودتان نپردازید. هر موضوعی که فکر می کنید دوست دارید و می توانید در موردش محتوا تولید کنید، موضوع مناسبی برای فعالیت های شما خواهد بود.

چطور از خانه با اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟

چطور از خانه با اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟

در نهایت، شما هر رسانه ای بسازید و بتوانید فالوور های زیادی را جذب کنید، خود به خود درآمد هم به دنبال شما می آید. کار کردن در خانه هم این مزیت را دارد که مدیریت زمان در اختیار شما است و می توانید به موضوعات مورد علاقه خوتان بپردازید. البته در هر صورت شما به فالوور های زیادی نیاز دارید تا به درآمد بالا برسید. یک راه جذب فالوور، تولید محتوا های جذاب و درگیر کننده است که وارد اکسپلور اینستاگرام بشود و برای تان فالوور های طبیعی بیاورد. البته این راه کمی دشوار است و نیاز به تولید محتوای مداوم دارد و زمان زیادی باید برای آن بگذارید.

راه دیگر افزایش فالوور، استفاده از تبلیغات است. تبلیغات سریع تر شما را به تعداد بالایی از فالوور ها می رساند. اما نکته بسیار مهم این که باید حواستان باشد هزینه تبلیغات تا جای ممکن پایین بیاید. در واقع شما باید با آزمون و خطا به محتوا هایی برسید که بهترین نتیجه را برای شما دارند و ارزان ترین هزینه را به ازای هر فالوور برای شما بدست می آورند. اما در هر صورت، باید بپذیرید که تبلیغات هزینه بر است و ممکن است برای شما که به خصوص در ابتدای کار هستید، منطقی به نظر نرسد. ضمن آنکه تضمینی هم در تبلیغات نیست و ممکن است هزینه های شما هدر رود و نتوانید فالوور های چندانی کسب کنید.

در اینجا بگوییم که یکی از بهترین و شاید پربازده­ترین راه­حل­های افزایش بازدید اینستاگرام، خرید فالوور واقعی اینستاگرام است. با این کار، در کمترین زمان ممکن، هر تعداد فالوور که بخواهید وارد صفحه کاری شما می­شوند. برای این کار کافی است وارد سایت­های معتبری مانند «ایران فالوور» شوید و تعداد فالوور موردنظرتان را انتخاب و هزینه را پرداخت کنید.

تا به اینجای کار برعهده ایران فالوور است، اما مابقی داستان با شماست؛ یعنی این شما هستید که به‌عنوان صاحب یک کسب­وکار آنلاین، باید این تعداد مخاطب را حفظ کنید، حالا با برگزاری مسابقه، تخفیف ویژه و... .

این نکته را هم بدانید که افراد زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام تبلیغ می­کنند، اما خیلی از آنها فالوور فیک هستند و همانطور که در بالا اشاره شد، نتیجه عکس برای­تان خواهد داشت.

«ایران فالوور» بیش از 7 سال سابقه در این زمینه دارد و با پشتیبانی 24ساعته، شما را در هر شرایطی حمایت می­کند. کافی است به سایت خرید لایک و فالوور اینستاگرام در irfollower.com سری بزنید و برای خرید اقدام کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)