هنیه: اتحاد‌های استراتژیک برای رد عادی سازی و حمایت از فلسطین ایجاد شود


هنیه: اتحاد‌های استراتژیک برای رد عادی سازی و حمایت از فلسطین ایجاد شود

رئیس دفتر سیاسی حماس خواستار اتحاد‌های استراتژیک برای رد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم فلسطین و آزادی مسجد الاقصی شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: مقاومت عملکرد بسیار خوب و مبتکرانه‌ای از خود نشان داد و نقاط ضعف سیاسی، امنیتی و نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی را برملا کرد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی، حماس در کنفرانس علمی بین‌المللی «حاکمیت فلسطین، تحولات راهبردی و مسیر‌های آینده» گفت: مقاومت عملکرد بسیار خوب و مبتکرانه‌ای از خود نشان داد و نقاط ضعف سیاسی، امنیتی و نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی را برملا کرد.

هنیه گفت: ملت‌های عربی و اسلامی باید از راهبرد حمایت از ملت فلسطین به راهبرد مشارکت در آزادسازی سرزمین فلسطین منتقل شوند.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: منطقه عربی با تناقض‌های زیادی همراه است که شامل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و ایجاد ائتلاف‌های نظامی و امنیتی بین رژیم اشغالگر و دولت‌های عربی و عبور از مرحله عادی سازی روابط به سمت ادغام رژیم صهیونیستی در منطقه است.

او همچنین گفت: اتحاد‌های استراتژیک باید برای رد عادی سازی، حمایت از مردم فلسطین و آزادی الاقصی ایجاد شود. ما خواستار اتحاد مردم و توافق بر سر راهبرد فلسطین برای غلبه بر اختلافات داخلی هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول