کادو تولدی که هوتن شکیبا را ذوق زده کرد؛ ساندویچ ماکارونی و 450 هزار تومان پول!


کادو تولدی که هوتن شکیبا را ذوق زده کرد؛ ساندویچ ماکارونی و 450 هزار تومان پول!

کادو تولدی که هوتن شکیبا را ذوق زده کرد بیوگرافی هوتن شکیبا سیمرغ بهترین بازیگر صداپیشگی هوتن شکیبا​؛ بچه و شاباش به گزارش اقتصاد آنلاین، هوتن شکیبا صدا پیشه شخصیت بچه مجموعه«مهمونی» با انتشار این عکس نوشت:«هومن بهمنش برای تولدم...

کادو تولدی که هوتن شکیبا را ذوق زده کرد بیوگرافی هوتن شکیبا سیمرغ بهترین بازیگر صداپیشگی هوتن شکیبا​؛ بچه و شاباش

به گزارش اقتصاد آنلاین، هوتن شکیبا صدا پیشه شخصیت بچه مجموعه«مهمونی» با انتشار این عکس نوشت:«هومن بهمنش برای تولدم (۲۴ خرداد بود دوباره تبریک نگید) ساندویچ ماکارونی و ۴۵۰ هزار تومان پول فرستاد. انقدر خوب بود که دلم نیومد در جریانش نباشید.»

ساندویچ ماکارونی و ۴۵۰ هزار تومن پول از علایق شخصیت بچه است که مدام آن را بیان می کند.

کادو تولدی که هوتن شکیبا را ذوق زده کرد

کادو تولدی که هوتن شکیبا را ذوق زده کرد؛ ساندویچ ماکارونی و 450 هزار تومان پول!

بیوگرافی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر می باشد که مهارت فوق العاده ای در صداپیشگی نیز دارد.

هوتن شکیبا سال ۱۳۹۳ در ۳۰ سالگی به دعوت محمد بحرانی وارد صداپیشگی عروسک دیبی (دیوی) در کلاه قرمزی شد و به شدت کاراکتر این عروسک محبوب شد. او دو سال بعد با سریال «لیسانسه ها» به کارگردان سروش صحت با نقش حبیب به اوج شهرت رسید.

سیمرغ بهترین بازیگر

سال ۱۳۹۷ در فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار نقش عبدالحمید ریگی را ایفا کرد و برای آن سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فجر را گرفت.

صداپیشگی هوتن شکیبا​؛ بچه و شاباش

هوتن شکیبا در سال ۱۴۰۱ با مجموعه عروسکی «مهمونی» به کارگردانی ایرج طهماسب صداپیشه دو عروسک «بچه گل فروش» و «شاباش» را برعهده داشت. صدای او همچون در مجموعه کلاه قرمزی (دیبی) در این مجموعه هم در دو کاراکتر بخصوص صدای بچه حسابی درخشید و مورد تحسین احاد مردم قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید