اخبار نقل انتقالات پرسپولیس / انقلاب یحیی در پرسپولیس


اخبار نقل انتقالات پرسپولیس / انقلاب یحیی در پرسپولیس

بر اساس آخرین اخبار نقل انتقالات پرسپولیس با جدایی احتمالی 11 بازیکن و کنار گذاشتن سه عضو کادرفنی، پرسپولیس تصویری کاملا جدید برای فصل جدید فوتبال ایران خواهد داشت.

اخبار نقل انتقالات پرسپولیس / انقلاب یحیی در پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار نقل انتقالات پرسپولیس حمید مطهری جدیدترین جدا شده از تیم پرسپولیس است که مذاکرات نهایی با نساجی را انجام داده و به سرمربیگری این تیم نزدیک شده است. پیش از او مظاهر رحیم‌پور و داوود فنایی از کادرفنی پرسپولیس جدا شدند و جای خود را به په‌په لوسادای اسپانیایی و دینکا آلین رومانیایی دادند.

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی بیش از چهار سال بود که با این نفرات در شهرخودرو و پرسپولیس به موفقیت‌هایی رسیده بود اما فشارخردکننده از سوی طرفداران این تیم پس از نایب قهرمانی لیگ بیست و یکم، طرفین را به نظر مشترک درباره جدایی رساند.

جدایی حمید مطهری در شرایطی اتفاق می‌افتد که او دستیار اول یحیی از نظر فنی بود و بسیاری وی را مغزمتفکر سرخپوشان قلمداد می‌کردند و حالا جدایی‌اش خلا بزرگی را در کادرفنی پرسپولیس به وجود خواهد آورد. اگرچه صحبت‌هایی مبنی بر حضور یک پیشکسوت نام آشنا روی نیمکت پرسپولیس مطرح بود اما به نظر می‌رسد یحیی با کادر فعلی خود ادامه خواهد داد.

به این ترتیب کریم باقری و محمد عسگری دو عضو قطعی کادرفنی پرسپولیس برای فصل آینده هستند و به نظر می‌رسد سیدجلال حسینی عضو تازه کادر قرمزپوشان باشد. همچنین قرار است مهرداد خانبان برای جلسه به دفتر باشگاه پرسپولیس برود تا او نیز به عضو بعدی کادرفنی این تیم تبدیل شود.

اما کادرفنی تنها جایی نیست که با تغییرات بنیادین مواجه شده است. پرسپولیس برای فهرست بازیکنان نیز تغییرات بزرگی را داشته و بررسی‌ها حاکی از آن است که نیمی از لیست بزرگسالان این تیم تازه شده یا خواهند شد.

احمد گوهری، علی نعمتی، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، مهدی ترابی و وحید امیری بازیکنانی هستند که حضورشان برای فصل آینده قطعی است و احتمال دارد سیامک نعمتی، علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل نیز به این فهرست اضافه شوند. به عبارتی احتمال بروز 12 تغییر در لیست بزرگسالان پرسپولیس وجود دارد.

یحیی از بین بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده تنها روی میلاد سرلک و مهدی ترابی نظر مثبت داشته و سیامک نعمتی هم به نظر می‌رسد سومین و آخرین تمدیدی پرسپولیس باشد تا فهرستی از بازیکنانی که در دو سال اخیر جزو بازیکنان شاخص پرسپولیس بودند اما انتقاداتی را هم متوجه خود می‌دیدند، لیست جدایی را تشکیل بدهند: حامد لک، سعید آقایی، علی شجاعی، احسان پهلوان، رضا اسدی، رامین رضاییان، سیدجلال حسینی و عیسی آل کثیر.

نکته جالب اینکه به نظر می‌رسد ساختار دفاعی پرسپولیس به کلی تغییر کند و در فصل جدید علیرضا بیرانوند در درون دروازه قرار بگیرد، گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی در مرکز خط دفاعی جای داشته باشند و دانیال اسماعیلی‌فر به همراه یک دفاع چپ (امیری، احمدی یا ...) خط دفاعی سرخپوشان را تشکیل بدهند. همین موضوع به وضوح نارضایتی یحیی از وضعیت دفاعی تیمش را نشان می‌دهد.

با این حساب پرسپولیس با حداقل 12 و شاید 16 تغییر پای به لیگ برتر خواهد گذاشت و چهره‌ای جدید از تیمی را به نمایش خواهد گذاشت که پس از واگذار کردن جام قهرمانی به رقیب سنتی در لیگ بیست و یکم، حالا با نیروی انسانی تازه نفس، به استقبال جنگ قهرمانی می‌رود./ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !