بازیگر مورد علاقه «آل پاچینو» در مخمصه 2 بازی می‌کند؟


بازیگر مورد علاقه «آل پاچینو» در مخمصه 2 بازی می‌کند؟

به گزارش دیباچه، پس از ۲۷ سال ادامه «مخمصه» در قالب رمان با عنوان «مخمصه ۲» از نهم ماه اوت عرضه می‌شود؛ مایکل مان رد و نشان نیل مک‌کالی جنایتکار که نقش او را رابرت دنیرو در فیلم بازی می‌کرد و وینسنت هانا (آل پاچینو) را قبل و بعد از...

به گزارش دیباچه، پس از ۲۷ سال ادامه «مخمصه» در قالب رمان با عنوان «مخمصه ۲» از نهم ماه اوت عرضه می‌شود؛ مایکل مان رد و نشان نیل مک‌کالی جنایتکار که نقش او را رابرت دنیرو در فیلم بازی می‌کرد و وینسنت هانا (آل پاچینو) را قبل و بعد از رویداد‌های فیلم دنبال می‌کند.

بازیگر مورد علاقه «آل پاچینو» در مخمصه 2 بازی می‌کند؟
وقتی از آل پاچینو پرسیدند که چه بازیگری را پیشنهاد می‌دهد که نقش هانا را در اقتباس سینمایی از کتاب جدید بازی کند؟ پاسخ آل پاچینو با تشویق فراوان تماشاگران در جشنواره ترابیکا روبرو شد.
پاچینو پاسخ داد: «تیموتی شالامه». او بازیگر شگفت انگیزی است. فوق العاده خوش چهره است.»
به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تولید «مخمصه» جشنواره ترابیکا نشستی را با آل پاچینو، رابرت دنیرو برگزار کرد؛ و نسخه ۴K فیلم نیز در جشنواره به نمایش درآمد. به دلیل محدودیت‌های کرونا، دوسال برنامه جشن ۲۵ سالگی «مخمصه» به تاخیر افتاد. اما این بار صد‌ها علاقمند بدون ماسک در خیابان صد و هفتاد و ششم غربی شهر نیویورک صف کشیدند تا در این برنامه شرکت بجویند.

بازیگر مورد علاقه «آل پاچینو» در مخمصه 2 بازی می‌کند؟

مایکل مان، اما به صورت ویدیویی پیام فرستاد چرا که به دلیل مثبت شدن تست کرونا نتوانست حضور فیزیکی داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر