شاسی بلند جدید ایران خودرو ری را نام گرفت؛ ریرا به چه معنا است؟


شاسی بلند جدید ایران خودرو ری را نام گرفت؛ ریرا به چه معنا است؟

شاسی بلند جدید ایران خودرو قرار است با نام ری را روانه بازار شود، اما ریرا به چه معناست؟ در ادامه با فلسفه نامگذاری محصول جدید ایران خودرو آشنا خواهیم شد.گروه صنعتی ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد شاسی بلند جدید این شرکت با نام ری را روانه...

شاسی بلند جدید ایران خودرو قرار است با نام ری را روانه بازار شود، اما ریرا به چه معناست؟ در ادامه با فلسفه نامگذاری محصول جدید ایران خودرو آشنا خواهیم شد.

گروه صنعتی ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد شاسی بلند جدید این شرکت با نام ری را روانه بازار خواهد شد. ری را در زبان مازنی به معنای باران بوده و نماد سرسبزی جنگل است. محصول جدید ایران خودرو که قرار است در سایت بابل این شرکت به تولید برسد با نامی کاملا ایرانی و هم‌آوا با سایر محصولات این شرکت نظیر رانا، دنا و تارا روانه بازار خواهد شد.

آشنایی با نام ری را

ریرا در زبان مازنی به معنای باران، منشا زندگی بخش و سرسبزی بوده و همچنین در مازندران نام پرنده‌ای کوچک و تیزپرواز است. در همین راستا ایران خودرو در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و تعهد به حفظ فرهنگ و قومیت‌های ایرانی این نام را برای شاسی بلند خود در نظر گرفته است. ضمن اینکه ری را برای محصول جدید ایران خودرو مفهوم سرعت و زیبایی را تداعی می‌کند.

ایران خودرو همواره در انتخاب نام محصولات خود به اقوام ایرانی، فرهنگ و ادبیات قومیت‌های مختلف احترام گذاشته و در گذشته نیز برای محصولات خود نام‌های کاملا ایرانی در نظر گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403