دستگیری 10 تن از اعضای باند یک شرکت هرمی در رباط‌کریم


دستگیری 10 تن از اعضای باند یک شرکت هرمی در رباط‌کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۰ تن از اعضای آن که در یک منزل مسکونی در رباط کریم فعالیت داشتند، خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، اظهار کرد: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.

وی گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: با تحقیقات به عمل آمده، صحت موضوع برای پلیس محرز و محل فعالیت اعضای این باند در یک باب منزل مسکونی در رباط کریم شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۰ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند، اذعان کرد: چندین جلد کتاب و جزوه آموزشی در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی نیز از آنها کشف شد.

سرهنگ زنگنه اضافه‌کرد: متهمان غیربومی برای ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی برای جذب اعضای جدید در حال فعالیت بودند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، متاسفانه هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است