برگزاری مراسم «یاد امام راحل» در قیصر باغ بمبئی


برگزاری مراسم «یاد امام راحل» در قیصر باغ بمبئی

مراسم «یاد امام راحل» با حضور تعداد کثیری از علما و اندیشمندان اسلامی در محل قیصر باغ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت ایام سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، انجمن جوانان اثناعشری بمبئی مراسمی را تحت عنوان «یاد امام راحل» با حضور تعداد کثیری از علما و اندیشمندان اسلامی در محل قیصر باغ برگزار کرد.

در این مراسم معنوی اعضای هیئت ها و انجمنهای شیعیان و حوزه های علمیه این شهر، برخی شخصیتهای اهل تسنن بویژه تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان و مردان و زنان علاقمند به امام خمینی (ره) حضور داشتند.

حجت الاسلام غلام حسین متّو، حجت الاسلام جون عباس و حجت الاسلام محمد عسکری از دهلی از سخنرانان این مراسم بودند.

در میان برنامه گروهی از جوانان با حرکات منظم و به صورت رژه به تمثال های امام خمینی، مقام معظم رهبری و آیت الله سیستانی ادای احترام نظامی کردند و سپس به همراه نوجوانان دیگر به صورت آهنگین و باشکوه سرود "سلام فرمانده" را به اجرا درآوردند.

همچنین نمایشی توسط گروه تئاتر جوانان روی صحنه اجرا شد که مضمون آن بیان اهمیت شخصیت امام خمینی (ره) به عنوان یک مرجع و چرایی بکار بردن لفظ امام برای ایشان بود.

لازم به ذکراست، سرپرست خانه فرهنگ ایران در این مراسم به دعوت انجمن جوانان شیعه حضور یافت و در حاشیه مراسم با برخی علمای جلسه مانند حجت الاسلام سید فیاض حسینی نیز ملاقات کرد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس