اعزام حجاج با 8 پرواز به جده و مدینه منوره


اعزام حجاج با 8 پرواز به جده و مدینه منوره

اعزام حجاج در نهمین روز اعزام، از چهار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، شهید سلیمانی اهواز، شهید بهشتی اصفهان و شهید دستغیب شیراز با ۸ پرواز به مدینه منوره و جده انجام می‌شود.

اعزام حجاج با 8 پرواز به جده و مدینه منوره

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از وزارت راه و شهرسازی، همزمان با ۳۰ خرداد ماه عملیات رفت زائران بیت الله الحرام از چهار ایستگاه پروازی تهران، خوزستان، اصفهان و شیراز با ۸ پرواز در حال انجام است.

امروز دو پرواز از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به فرودگاه‌های جده و مدینه، دو پرواز از فرودگاه اصفهان به مقصد مدینه منوره و دو پرواز از فرودگاه اهواز به مدینه، دو پرواز از فرودگاه شیراز به فرودگاه جده انجام خواهد شد.

در نهمین روز از اعزام زائران بیت الله الحرام دو پرواز از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام خواهد شد که اولین پرواز در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد امروز به شماره پرواز ۱۷۲۰ از تهران به مقصد مدینه پرواز کرد و پرواز دوم در ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه امشب به شماره پرواز ۱۷۲۴ به جده عزیمت خواهد کرد.

حجاج بیت الله الحرام از استان اصفهان با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله بهشتی امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند، اولین پرواز زائران ساعت ۲ و۳۰ دقیقه بامداد امروز به شماره پرواز ۱۷۲۶ به مدینه اعزام شد و دومین پرواز از این استان در ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه ظهر امروز به شماره پرواز ۱۷۳۸ به سوی مدینه منوره پرواز خواهد کرد.

همچنین اعزام زائران بیت الله الحرام از استان خوزستان با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود، اولین پرواز در ساعت ۶ و۱۰ دقیقه صبح امروز به شماره پرواز ۱۷۳۰ به مدینه منوره انجام خواهد شد و پرواز دوم در ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه شامگاه به شماره پرواز ۱۷۲۸ انجام خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»، همچنین اعزام حجاج بیت الله الحرام استان فارس نیز امروز با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب انجام خواهد شد، اولین پرواز زائران ساعت ۸ و ۲۵ صبح امروز به شماره پرواز ۱۷۳۴ به سوی فرودگاه جده اعزام می‌شود و دومین پرواز از این استان در ساعت ۱۹ عصر امروز به شماره پرواز ۱۷۳۶ عازم فرودگاه جده خواهد شد.

به گفته رستمیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعزام حجاج از استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی، هرمزگان و زنجان به اتمام رسیده است و تا ساعت ۸ روز گذشته ۲۹ خردادماه ۸۷۹۵ زائر از فرودگاه‌های اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، کرمان، مشهد و زنجان به سرزمین وحی اعزام شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است