گوشی Fan Edition سامسونگ در راه بازار +عکس


گوشی Fan Edition سامسونگ در راه بازار +عکس

گلکسی S۲۱ FE ۴G از چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G کوالکام پشتیبانی می‌کند.

به گزارش مشرق، در سال ۲۰۲۰، سامسونگ اولین گوشی هوشمند Fan Edition خود، گلکسی S۲۰ FE را در دو نسخه عرضه کرد. نسخه ۴G با تراشه اگزینوس ۹۹۰ خود شرکت و نوع ۵G با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام. در ژانویه امسال گلکسی S۲۰ FE با قابلیت ۵G و تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه شد.

این روزها که شبکه‌های ۵G در سرتاسر جهان رایج‌تر شده‌اند و حتی رده‌های متوسط نیز هم اکنون تقریباً همه به صورت استاندارد از ۵G پشتیبانی می‌کنند، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد کاربران خود را غافلگیر کرده و نسخه ۴G گوشی گلکسی S۲۱ FE را روانه بازار کند. پیش از این گلکسی S۲۰ FE نیز در دو نسخه ۴G و ۵G عرضه شده بود.

گوشی Fan Edition سامسونگ در راه بازار +عکس

نسخه ۵G گلکسی S۲۱ FE دارای شماره مدل SM-G۹۹۰B است. اعضای گلکسی کلاب یک دستگاه در حال ساخت با شماره مدل SM-G۹۹۰B۲ را کشف کرده اند. این مدل که اخیرا مجوز بلوتوث SIG را دریافت کرده است، از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی خواهد کرد. در حالی که گلکسی S۲۱ FE ۵G دارای بلوتوث ۵.۰ می‌باشد. بر اساس لیست‌های متعدد در فروشگاه‌های آنلاین اسکاندیناوی، بلژیک و هلند گلکسی S۲۱ FE ۴G از چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G کوالکام پشتیبانی می‌کند.

این تراشه در سال گذشته در گوشی‌های گلکسی A۵۲ سامسونگ و چندین مدل Redmi شیائومی نیز به کار رفته بود. تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ به کار رفته در گلکسی S۲۱ FE ۴G، در سطح پایینتری نسبت به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ موجود در گلکسی S۲۱ FE ۵G قرار دارد و گلکسی S۲۱ FE ۴G باید گوشی ارزانتری نسبت به مدل ۵G باشد. مشخص نیست که آیا تفاوت‌های سخت افزاری دیگری بین این دو گوشی وجود خواهد داشت یا خیر؟

گوشی Fan Edition سامسونگ در راه بازار +عکس

منبع: فرارو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟