سلفی جدید احسان خواجه امیری با همسرش بعد از مدتها!


احسان خواجه‌امیری (زاده ۷ آبان ۱۳۶۳) در تهران خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کنندهٔ، موسیقی پاپ ایرانی است.او فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر است. احسان خواجه‌امیری در بیمارستان هشترودیان متولد شد. وی فرزند ایرج، خوانندهٔ قدیمی...

احسان خواجه‌امیری (زاده ۷ آبان ۱۳۶۳) در تهران خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کنندهٔ، موسیقی پاپ ایرانی است.او فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر است.

سلفی جدید احسان خواجه امیری با همسرش بعد از مدتها!

احسان خواجه‌امیری در بیمارستان هشترودیان متولد شد. وی فرزند ایرج، خوانندهٔ قدیمی موسیقی سنتی ایرانی است. او به دلیل بزرگ شدن در خانواده‌ای هنرمند، از ۵ سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. از هفت یا هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های نواختن سنتور و ویولن رفت و پیانو را از خواهرش «الیکا خواجه‌امیری» یادگرفت. احسان در ۱۲ سالگی برای برنامهٔ کودک آهنگسازی کرد.

سلفی جدید احسان خواجه امیری با همسرش بعد از مدتها!

احسان خواجه‌امیری کار حرفه‌ای خود را با آهنگسازی برای مجموعهٔ مستند که موسیقی بی‌کلام بود آغاز کرد و مطرح‌ترین کارش در آن دوران آهنگسازی آلبومی به نام «خاطرات زندگی» برای پدرش بود. سازهای گوناگون را امتحان می‌کرد و آموزش یک ساز را به پایان نمی‌رساند. احسان فقط می‌خواست آهنگساز شود و ورود خود را به عرصهٔ خوانندگی یک شوخی می‌دانست. او در سن ۱۷ سالگی آلبوم «من و بابا» را روانهٔ بازار کرد که کار مشترک او و پدرش ایرج بود. خود احسان، موفقیت این آلبوم را تا اندازهٔ زیادی مدیون حضور پدر می‌دانست. در ۱۹ سالگی به پیشنهاد قاسم جعفری برای خوانندگی سریال غریبانه انتخاب شد، و ترانهٔ «هر چی آرزوی خوبه …» بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

سلفی جدید احسان خواجه امیری با همسرش بعد از مدتها!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید