چشم پزشک‌های قلابی در بناب دستگیر شدند / میلیاردر شده بودند


چشم پزشک‌های قلابی در بناب دستگیر شدند / میلیاردر شده بودند

رکنا: فرمانده انتظامی بناب از دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه‌ای با جعل عنوان چشم پزشک که بیش از ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سهراب شفقی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری چشم پزشک‌های قلابی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بناب قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی محل اختفای کلاهبرداران حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۳ کلاهبردار را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بناب با بیان اینکه افراد دستگیر شده خود را به شهروندان چشم پزشک معرفی و با مدرک جعلی و با انجام معاینات و لنز گذاری جعلی به چشم‌های شهروندان کلاهبرداری کرده بودند ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های فنی و مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به کلاهبرداری بیش از ۱۰ میلیارد ریالی از شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ شفقی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند اظهار کرد: شهروندان در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جعل و کلاهبرداری مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس