وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در نواحی مرکزی و غربی کشور از فردا


سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از فردا تا روز چهارشنبه در استان‌های خوزستان، کرمانشاه، کردستان، ایلام، زنجان و قم وزرش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در نواحی مرکزی و غربی کشور از فردا

به گزارش روز دوشنبه ایران اکونومیست، سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: از فردا (دوشنبه) تا روز چهارشنبه خیزش و نفوذ گردوخاک به همراه وزش باد شدید موقت در استان‌های خوزستان، کرمانشاه، کردستان، ایلام، زنجان و قم پیش‌بینی می‌شود.

براساس این اطلاعیه، فردا در استان‌های خوزستان و ایلام و روز چهارشنبه در استان‌های خوزستان، کرمانشاه، کردستان، زنجان و قم شاهد وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک خواهیم بود.

سازمان هواشناسی تاکید کرد که کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید، آسیب به صنایع حساس به گردوخاک و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی، اختلال در تردد و احتمال تأخیر و لغو پروازها انتظار می‌رود.

در بخش دیگر این اطلاعیه توصیه شده است که تمام گروه‌های حساس جامعه از حضور در فضای باز اجتناب کنند، همچنین عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کار، مدیریت و محافظت از صنایع و اجتناب از سفرهای غیرضروری موردتوجه قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته