عملکرد مثبت در دی


خلاصه‌ای از عملکرد مالی و عملیاتی بانک دی طی دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ را در این گزارش بررسی می‌نماییم.

عملکرد مثبت در دی
مانده منابع بانک دی در تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۵۵۹.۹۲۷ میلیارد ریال می‌باشد که در مقایسه با پایان مالی سال قبل حدودا ۲۸ درصد افزایش داشته است.

براساس برنامه عملیاتی تدوین شده ابتدای سال و همچنین شرایط اقتصادی کشور و افزایش حجم نقدینگی در سطح جامعه جذب منابع توسط بانک دی ۲۸ درصد افزایش داشته است. علاوه بر عوامل فوق محصولات طرح‌های جدید در این سال توسط بانک دی طراحی و پیاده سازی شد که باعث جذب سپرده‌های مشتریان شده است.

عملکرد مثبت در دی

بانک دی طی سنوات گذشته در راستای حمایت از تولید ملی، ایجاد اشتغال، تسهیل ازدواج، توسعه صادرات و... به اعطای تسهیلات به گروه‌های هدف متناسب با منابع جذب شده اقدام نموده است به همین دلیل مانده تسهیلات این بانک در سال گذشته به مبلغ ۲۱۸.۳۵۶ میلیارد ریال می‌باشد که در مقایسه با سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است. دارایی‌های ثابت این بانک نیز به مبلغ ۲۴.۴۷۶ میلیارد ریال می‌باشد که نسبت به سال قبل این دارایی‌ها ۲ درصد افزایش داشته است.

عملکرد مثبت در دی

افزایش سرمایه بانک دی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ به ثبت شرکت‌ها رسید. افزایش سرمایه مرحله دوم به میزان ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال به هیئت مدیره این بانک تفویض شده است همچنین افزایش سرمایه نقدی به میزان ۳۰۰۰۰ میلیارد ریال در برنامه سال ۱۴۰۱ بانک دی قرار گرفته است.

منبع: نبض بازار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها