اعتراف 2 ژنرال صهیونیست به شکست سیاست‌های اسرائیل مقابل حزب‌الله و حماس


اعتراف 2 ژنرال صهیونیست به شکست سیاست‌های اسرائیل مقابل حزب‌الله و حماس

در ادامه اعترافات محافل و کارشناسان و همچنین افسران ارتش رژیم صهیونیستی به تضعیف بازدارندگی این رژیم و همچنین ناتوانی آن در ورود به هر جنگی در آینده، این بار 2 ژنرال در تیپ ذخیره ارتش رژیم اشغالگر درباره قدرت...

در ادامه اعترافات محافل و کارشناسان و همچنین افسران ارتش رژیم صهیونیستی به تضعیف بازدارندگی این رژیم و همچنین ناتوانی آن در ورود به هر جنگی در آینده، این بار 2 ژنرال در تیپ ذخیره ارتش رژیم اشغالگر درباره قدرت روزافزون گروه‌های مقاومت از جمله جنبش حماس فلسطین و حزب‌الله لبنان و شکست سیاست‌های اسرائیل در برابر آنها صحبت و ابراز نگرانی کردند.

«تسویکا فوگل» افسر ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه 13 تلویزیون این رژیم اعلام کرد: ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت هسته‌ای است، حزب‌الله و حماس نیز همچنان به رشد و پیشرفت خود ادامه می‌دهند و این در حالی است که ما به خودمان دلداری می‌دهیم و می‌گوییم که اوضاع آرام است، انگار فراموش کرده‌ایم که دیگر آن گونه که می‌خواهیم نمی‌توانیم در اسرائیل بگردیم و احساس امنیت شخصی اسرائیلی‌ها بسیار کاهش یافته است. ما از منطقه النقب در اراضی 1948 غافل شده‌ایم و در جبهه شمالی نیز نمی‌توانیم به‌راحتی حرکت کنیم.

وی افزود: واقعیت هرروز به صورت ما سیلی می‌زند، بیش از 10 هزار موشک حماس و 160 هزار موشک از سوی حزب‌الله به‌سمت اسرائیل نشانه گرفته شده است، آیا ما منتظریم که این موشک‌ها زنگ بزنند؟ (همچنان در انبار بمانند و شلیک نشوند؟) ما می‌دانیم که این موشک‌ها زنگ نمی‌زنند و در نهایت به‌سمت اسرائیل پرتاب خواهند شد، بنابراین به‌جای هشدارهای جنگی و اطمینان از آرامش و خودکفایی باید مراقب آینده خود باشیم.

«کوبی ماروم» دیگر افسر ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی نیز در مصاحبه با شبکه 12 تلویزیون این رژیم اعلام کرد: جنبش حماس در نوار غزه در همه عرصه‌ها بر اسرائیل پیروز شده است. یک مشکل بزرگ در سیاست ما مقابل حماس وجود دارد. امتیازاتی که حماس توانسته است دریافت کند بی‌سابقه بوده است، سیاست اسرائیل باید تغییر کند؛ چرا که رهبری حماس در همه عرصه‌ها پیروز شده است.

وی اضافه کرد: در جنگ با حماس اهمیت نبرد در سطح افکار عمومی کمتر از تقابل نظامی نیست؛ چرا که اسرائیلی‌ها احساس امنیت ندارند، این در شرایطی است که حماس به‌راحتی در حال بازسازی مناطق تخریب‌شده نوار غزه بر اثر جنگ سال گذشته می‌باشد.

این درحالی است که روز گذشته نیز «عاموس یادلین» رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و رئیس پیشین دستگاه اطلاعات نظامی این رژیم درباره چالش‌های بزرگ و نگران‌کننده اسرائیل در پایان سال صحبت کرد که مربوط به هراس صهیونیست‌ها از قدرت ایران و حزب‌الله است.

اعتراف 2 ژنرال صهیونیست به شکست سیاست‌های اسرائیل مقابل حزب‌الله و حماس

وی در گفتگو با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه اسرائیل در رابطه با پرونده هسته‌ای ایران دچار سردرگمی شده است، گفت: تقابل در جبهه‌های مهم برای ما نگران‌کننده خواهد بود و ما در شرایطی هستیم که نمی‌دانیم به چه سیاستی روی بیاوریم، اما دومین موضوع نگران‌کننده که سران اسرائیلی به آن توجه کافی نکرده‌اند مسئله پروژه دقت موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله است، چرا که جبهه دوم رویارویی ما با حزب‌الله لبنان خواهد بود و جبهه سوم سوریه است. من در حال تماشای سیاست داخلی اسرائیل هستم و نمی‌دانم که واقعاً اسرائیل به کجا می‌رود و ما تا پایان سال چالش‌های بسیار بزرگی داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر