تست: متولدین این ماه ها قلب بزرگی دارند ! / شخصیت شناسی !


تست: متولدین این ماه ها قلب بزرگی دارند ! / شخصیت شناسی !

رکنا: با مرموزترین و تودار ترین ماه تولد که متولدین آن ترجیح می دهند همیشه همه چیز را در خود نگه داشته و به دیگران هیچ حرف و یا رازی را افشا نکنند بیشتر آشنا شوید.

به گزارش گرچه برخی افراد از اینکه نتوانند حرف ها و احساساتشان را به کسی بگویند دچار مشکل ، می شوند در مقابل برخی دیگر هستند که اصلا علاقه ای به ابراز و گفتن حرف ها، احساسات، و جزئیات زندگی شخصی خود ندارند. برای چنین افرادی نگه داشتن حرف هایشان در دل، یکی از خصوصیات ذاتی آنها محسوب می شود. افرادی که در گروه تودار ترین ماه تولد قرار، دارند الزاما با تودار بودن قصد بدی ندارند بلکه صرفا دوست دارند همه چیز را محرمانه و خصوصی، نگه دارند.

تودار ترین ماه تولد

متولدین ماه هایی که با نشانه خورشید شناخته می شوند شیوه های مختلفی برای کنار آمدن با، احساساتشان دارند. متولدین ماه هایی که با عنصر هوا شناخته می شوند ، می توانند بسیار پرحرف بوده و برای آنها به اشتراک گذاشتن افکارشان با دیگران اهمیت زیادی دارد. با این وجود متولدین همه ماه ها چنین تمایلی ندارند. در مقابل متولدین ماه ه هایی که با عنصر آب، شناخته می شوند بیش از بقیه علاقه به سکوت اختیار کردن و تودار بودن دارند و با چنین حالتی، آرامش بیشتری در خود احساس می کنند.

ممکن است آنها را به عنوان فردی تودار، کم حرف و یا ساکت بشناسید ولی می توانید روی یک نوع ، ویژگی خاص روی آنها حساب باز کنید و آن این است که می توانند یک راز را حفظ کرده و از افشای، آن خودداری کنند. متولدین ماه های برج سرطان (تیر)، عقرب (آبان) و حوت (اسفند) به سادگی نیازی، به اشتراک گذاشتن افکارشان با دیگران ندارند و با حرف نزدن از افکار و احساساتشان راحت ترند.

مرموزترین و تودار ترین ماه تولد

متولدین این سه برج با عنصر هوا و متولدین یکی از ماه ها با عنصر زمین یعنی برج ثور (اردیبهشت) در گروه تودار ترین ماه تولد قرار دارند و ممکن است از نظر دیگران بیشتر مرموز به نظر برسند. البته این امر بدین معنی نیست که هرگز نمی توانید به افکار درونی آنها راه پیدا کنید بلکه بدین معنیست، که شاید تا حدی این کار سخت تر از افراد دیگر باشد. آنها تنها زمانی که احساس کنند دلیل به راستی، خوبی برای به اشتراک گذاشتن افکار و احساساتشان وجود دارد اقدام به این کار می کنند.

در زیر با جزئیات بیشتری از متولدین این چهار ماه در صور فلکی آشنا خواهید شد که از نظر ، کارشناسان این حوزه، نسبت به متولدین برج های دیگر افرادی تودارتر و رازدارتر هستند.

متولدین ماه اردیبهشت

اردیبهشتی ها که از تودار ترین ماه تولد هستند، چیزی را پنهان نمی کنند ولی در عین حال علاقه ای، به شایعه ها و حرف و حدیث های مختلف ندارند. این ویژگی ها بدین معنیست، که آنها کاملا تودار به نظر می رسند.

متولدین این ماه دلیلی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات نمی بینند مگر اینکه این اطلاعات به شما، مربوط باشد. مطمئنا هرگز حرفی که محرمانه و یا خیلی معمولی به آنها گفته اید را به کسی نمی گویند، به خصوص اگر به آنها بگویید آن را مثل یک راز نزد خود نگه دارند. گرچه ممکن است نفوذ به آنها، سخت باشد ولی در عین حال خوب است بدانید کسی را دارید که می توانید با خیال راحت افکارتان را ، با او درمیان بگذارید بدون اینکه نگرانی از افشا شدن آن نزد بقیه داشته باشید.

متولدین ماه تیر

گرچه تیرماهی ها به عنوان افرادی پرحرف و خوش مشرب شناخته می شوند ولی در واقع جنبه ای خجالتی، محجوب و تودار دارند.

از آنجا که آنها ذاتا احساسی نوستالژیک دارند، بنابراین تصور می کنند بخشی از اطلاعاتی که با آنها، به اشتراک گذاشته اید نیز باید مثل چیزی قدیمی، حفظ شود. بنابراین متولدین این ماه اطلاعات را به، صورت راز نزد خود نگه می دارند مگر اینکه فکر کنند اشتراک گذاشتن آنها می تواند کمک موثری ، برای دیگران باشد. تیرماهی ها راز خود و شما را به عنوان شیوه ای برای نگهداری احساسات و عواطف گذشته ، مخفی نگه می دارند و آنها را در زمان حال پخش نمی کنند.

متولدین ماه آبان

متولدین برج عقرب تودار ترین ماه تولد هستند و شاید حتی بتوان گفت این ویژگی در آنها از ، متولدین دیگر ماه ها بسیار بارزتر و برجسته تر است.

آبان ماهی ها رازها را می خورند، در رازها زندگی می کنند و در رازها نفس می کشند. آنها کمتر اطلاعاتی را با بقیه به اشتراک می گذارند و در مقابل اطلاعات بیشتری را نزد خود خصوصی، نگه می دارند، حتی اگر مربوط به دیگران باشد. علاوه بر این آنها از دوستانشان نیز توقع دارند به همین، اندازه رازدار باشند. حریم خصوصی متولدین این ماه بسیار عمیق است.

متولدین ماه هایی که تمایل به حرف زدن ندارند

متولدین ماه اسفند

شاید در وهله اول این طور به نظر برسد که اسفندماهی ها اسرار و رازهای خود را افشا می کنند ولی ، اینطور نیست. چرا که آنها به عنوان آخرین نشانه در صور فلکی بار درک عمیق، احساسات دیگران را نیز به دوش می کشند.

اسفندماهی ها به عنوان آخرین ماه در چرخه نشانه های صور فلکی، درک ذاتی از دیدگاه های متولدین، ماه های دیگر دارند. رازداری برای متولدین ماه اسفند امری طبیعی محسوب می شود چرا که آنها می دانند، که افشای برخی چیزها تا چه حد می تواند بر روی دیگران تاثیر بگذارد. بنابراین گرچه ممکن است، نگه داشتن اسرار برای آنها آزاردهنده باشد ولی از این که بدانند این کار به نفع دیگران است، آرامش بیشتری دارند. بنابراین در گروه تودار ترین ماه تولد قرار می گیرند.

تو دار بودند و حفظ اسرار در خود به راستی از فردی به فرد دیگر متفاوت است و ممکن است در ، متولدین ماه های دیگر نیز چنین ویژگی وجود داشته باشد ولی برای متولدین ماه هایی که عنصر آنها آب، است و همچنین متولدین اردیبهشت ماه با عنصر زمین، تودار بودن و نگه داشتن حرف ها در سینه می تواند، یکی از ویژگی های بسیار مشخص تر نسبت به بقیه باشد.

در کنار چهار ماه تولدی که در بالا ذکر کردیم، برخی منابع، افراد متولدین دو ماه دیگر یعنی شهریور و بهمن، را نیز از این جهت که برای حریم خصوصی خود ارزش زیادی قائل اند، در این دسته قرار می دهد.

متولد ماه شهریور

متولد ماه شهریور با عنصر زمین برای حریم شخصی خود بسیار ارزش قائل است چرا که اغلب، در لحظات خصوصی خود احساس می کند خود واقعی اش است. وقتی تنها هستند، کار می کنند و، یا مطالعه می کنند و کسی نیست که از آنها تقاضایی داشته باشد، در شادترین حالت خود هستند.

شهریوری ها نیز می تواند در گروه تودار ترین ماه تولد باشند چراکه نیازی نمی بینند تمام جریانات، زندگی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و قبل از اینکه بخواهند به سادگی چیزی را به کسی، بگویند باید اعتمادشان جلب شود. آنها برای شاد بودن نیازی به تمام وقت در کنار دیگران بودن، ندارند ولی به حریم خصوصی خود نیاز دارند.

متولد ماه بهمن

بهمن ماهی ها به شدت مستقل بوده و به حریم شخصی خود بسیار علاقه دارند. آنها اغلب اطرافیان، زیادی از اعضای خانواده تا دوستان در کنار خود دارند و عاشق گذراندن اوقاتشان با مردم هستند، ولی داشتن اوقاتی تنها که بتوانند فکر کنند نیز برایشان اهمیت دارد.

اگر یک بهمن ماهی مشکلی داشته باشد احتمال اینکه خودش حل کند بسیار بیشتر از این است که، از کسی کمک بخواهد. آنها در اوقات نهایی خود بیشترین احساس آزادی و خلاقیت را دارند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 2

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟