احمدی: راگا آخرین ضربان فوتسال پایتخت بود/ جوانان تهرانی با چه امیدی تمرین کنند


احمدی: راگا آخرین ضربان فوتسال پایتخت بود/ جوانان تهرانی با چه امیدی تمرین کنند

کاپیتان فصل گذشته راگا شهرری گفت: راگا آخرین ضربان فوتسال پایتخت بود که با بی توجهی قطع شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن احمدی کاپیتان فصل گذشته راگا شهرری در خصوص واگذاری سهمیه این تیم گفت: تهران چند سال از سطح اول فوتسال کشور دور بود تا اینکه راگا با ورود خود موج جدیدی از امید را به همراه آورد و می‌شود گفت آخرین ضربان فوتسال پایتخت بود که با بی توجهی قطع شد.

وی افزود: فوتسال استان تهران همواره مشکلات مالی فراوانی داشته و هیچگاه این شرایط تغییر نکرده است. در این رابطه نیاز به همراهی مسئولین این شهر است تا حق جوانان پایتخت نشین پایمال نشود.

کاپیتان فصل گذشته راگا، تهران را پر از استعداد دانست و گفت : متاسفانه قدر استعدادهای فراوان پایتخت و شهرهای اطراف آن را نمی‌دانند، استان تهران با این حجم جمعیتی، سرشار از استعداد است که هیچ برنامه مناسبی برای آن ها وجود ندارد.

احمدی تصریح کرد: امیدوارم روزی فوتسال تهران به حق خود برسد و شاهد حضور اسپانسرهای قوی در فوتسال استان تهران باشیم تا این چنین جامعه فوتسال پایتخت مظلوم واقع نشوند.

احمدی در پایان‌ گفت: طی روزهای آینده در خصوص فصل جدید تصمیم خواهم گرفت و بین سه پیشنهادی که دارم باید انتخاب درستی داشته باشم تا فصل خوبی را سپری کنم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد