حمیدی: از نتایج وزنه‌برداران راضی هستیم/ کمیته ملی پارالمپیک تمام قد از ما حمایت می‌کند


حمیدی: از نتایج وزنه‌برداران راضی هستیم/ کمیته ملی پارالمپیک تمام قد از ما حمایت می‌کند

رکنا ورزشی: دبیر فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: از نتایجی که وزنه‌برداران در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه کسب کردند راضی هستیم.

مسعود حمیدی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نتایج تیم ملی پارا وزنه‌برداری در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اظهار کرد: خوشبختانه در مسابقات قهرمانی آسیا اقیانوسیه تیم ما عملکرد استثنائی داشت و توانست با 24 مدال قهرمان شود. موضوعی که بیشتر از همه برای ما خوشایند بود حضور بانوان برای نخستین بار در این رویداد بود. کار بچه‌ها بسیار عالی بود و از این بابت به آن‌ها خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

وی افزود: پس از پایان پارالمپیک توکیو، مسابقات گرجستان نخستین گام از کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بود، اما به دلیل خستگی که پس از توکیو داشتند اگر چه نتایج خوب بود اما بچه‌هااز شرایط آرمانی خود دور بودند. پس از آن خداراشکر با استراحتی که داشتند و به لطف اردوهایی که برای آنان تدارک دیده شده بود توانستند گام دوم از مسیر رسیدن به پاریس را قدرتمند بر دارند. خوشبختانه با برنامه‌ریزی خوب توکلی و همچنین دستیارانش، بچه‌ها در اوج آمادگی بدنی بالا در کره‌جنوبی توانستند هم مرغوب‌ترین مدال‌ها را به دست بیاورند و هم رکوردهای به مراتب بالاتری از توکیو را به ثبت برسانند.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولین درباره برنامه‌های پیش‌روی آنان گفت: ظرف ماه‌های آینده مسابقات پاراتیراندازی و همچنین پارادوومیدانی را پیش‌رو داریم. طبق برنامه، اردوی تیم ملی پارادوومیدانی چند روزی است شروع شده که اردوی آقایان در تهران و بانوان هم در شیراز در حال پیگیری است و خوشبختانه همه چیز برای ورزشکاران فراهم شده است تا با مشکلی رو به رو نشوند.

حمیدی به درخشش تیم ملی بسکتبال باویلچر در مسابقات اشاره و بیان کرد: خوشبختانه تیم‌های آقایان و بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا همان گونه که از آن‌ها توقع نتایج خوب داشتیم، به بهترین شکل پاسخ اعتماد ما را دادند. در بخش آقایان جایگاه دوم آسیا را تصاحب کردیم هر چند جایگاه واقعی ما اول آسیا بود و در بخش بانوان هم رتبه دومی را کسب کردیم. ضمن اینکه پس از چند سال بود که بانوان این نتایج را کسب کردند.

وی در خصوص حمایت از این رشته ورزشی گفت: هم فدراسیون و هم کمیته ملی پارالمپیک تمام قد از وزنه‌برداران حمایت می‌کنند و هر آن چه نیاز داریم را در اختیار ما می گذارند. ورزشکاران هم با درخشش خود جواب این زحمات مسئولین را می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان