اتمام بزرگراه بیجار-دیواندره نیازمند 4000میلیار دریال اعتبار است


 اتمام بزرگراه بیجار-دیواندره نیازمند 4000میلیار دریال اعتبار است

رکنا: عملیا تاحداث چهارخطه بیجار-دیواندره به عنوان یک طرح اولویت دارد تسریع ترافیک استان به سمت مرکز کشور بوده و اتمام آن نیازمند4000 میلیارد ریال اعتباراست.

به گزارش رکنا از کردستان؛ مدیرکل راه وشهرسازی کردستان از ادامه عملیات احداث چهارخطه بیجار-دیواندره خبرداد وگفت:این مسیربه طول ۵۵ کیلومتر ازجمله مسیرهای مهم استان در هدایت ترافیک استانهای شمال و مرکز کشور به سمت شهرهای مرزی بانه،مریوان ومرزهای باشماق وسیران بند است.

عرفان مرادی افزود:ارتقای این مسیربه چهارخطه در دستورکار این اداره کل قرار گرفته که تا کنون5.2کیلومتر از مسیر مورد بهره برداری قرار گرفته و چهار قطعه به طول19.5کیلومتر در دست اجرا می باشد که قطعه سه بطول6.8کیلومترباپیشرفت9۵درصدی درشرف اتمام است.

وی اضافه کرد:قطعات بعدی به طول12.7کیلومترباپیشرفت فیزیکی30درصددر دست اجرا می باشد.

مدیرکل راه وشهرسازی ازصرف400میلیارد ریال اعتباربرای این بزرگراه تاکنون درقطعات مذکور خبرداد و یادآورشد:برای بهره برداری واتمام این طرح4000میلیارد ریال دیگرلازم است.

مرادی تاکیدکرد:کاهش هزینه های استهلاک،کاهش مصرف سوخت وصرفه جویی درزمان،ازدیاد ایمنی تردد،کاهش تصادفات وتلفات ناشی از آن و ارتقای شاخصهای برخورداری از راه مناسب و بزرگراهی در استان ازاهداف احداث این راه است.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر