عطایی: جدال دشواری پیش رو داریم/ حضرت پور: امیدوارم با نتیجه خوب بلغارستان را شکست می دهیم


عطایی: جدال دشواری پیش رو داریم/ حضرت پور: امیدوارم با نتیجه خوب بلغارستان را شکست می دهیم

مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال پیش از بازی برابر مقابل بلغارستان در لیگ ملتها صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که دو تیم ایران و بلغارستان جوانگرایی کردند، گفت: به‌نظرم مسابقه با بلغارستان بسیار نزدیک و دشوار خواهد بود.

عطایی در خصوص بازی با بلغارستان میزبان هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، گفت: قطعا بازی راحتی با میزبان در خانه شان نخواهیم داشت.

وی با اشاره به عملکرد تیم بلغارستان در هفته نخست لیگ ملت‌ها گفت: این تیم در هفته اول نتیجه هر چهار بازی خود را واگذار کرده است. البته دو بازی را با نتیجه نزدیک سه بر دو باخت. بنابراین با تمام توان این هفته به میدان می‌آیند و مسابقه سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: با توجه به اینکه هر دو تیم جوان‌تر و کم تجربه‌تر از قبل شدند، بازی نزدیک و دشواری خواهد بود اما امیدوارم بازیکنان ایران تلاش مضاعف کنند ‌و این امر سبب پیروزی شود.

*حضرت‌پور: امیدوارم با نتیجه خوبی بلغارستان را شکست دهیم

محمدرضا حضرت‌پور لیبروی تیم ملی والبیال ایران شرایط تیم را برای شروع هفته دوم لیگ ملت‌ها مناسب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم در نخستین مسابقه با نتیجه خوبی بلغارستان را شکست دهیم.

حضرت‌پور پس از تمرین توپی ایران در سالن اصلی مسابقات درباره دیدار با بلغارستان در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در صوفیه، افزود: خدا را شکر تمرین خوبی در سالن اصلی رقابت‌ها (آرنا آرمیک) داشتیم و امیدوارم بازی با بلغارستان را با نتیجه خوب ببریم و در ادامه برای نبرد بعدی آماده شویم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 21 و 30 دقیقه امروز سه‌شنبه 31 خرداد در نخستین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان می‌رود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا