خروج رسمی مرادی از فدراسیون وزنه‌برداری/ انوشیروانی بر مسند سرپرستی فدراسیون


خروج رسمی مرادی از فدراسیون وزنه‌برداری/ انوشیروانی بر مسند سرپرستی فدراسیون

جانشین مرادی در فدراسیون وزنه برداری از سوی وزیر ورزش و جوانان مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سجاد انوشیروانی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست ریاست فدراسیون وزنه‌برداری تعیین و انتخاب شد.

قهرمان پیشین دسته فوق‌سنگین جهان و نایب‌قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن پس از صدور حکم ابطال انتخابات سال ۱۳۹۸ فدراسیون که با پیروزی غیرقانونی مرادی همراه بود، اکنون جای وی را گرفت.

روز ۱۶ تیر ۱۳۹۸ بود که مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد. در این انتخابات محمد آخوندی، سجاد انوشیروانی، عبدالکریم پورکیان، فرشاد غزالیان و علی مرادی نامزد ریاست بودند که بعد از شمارش آرا، مرادی با ۲۲ رای رئیس فدراسیون ماند و به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری بار دیگر این مسئولیت را برعهده گرفت.

ضمن اینکه سجاد انوشیروانی ۱۱ رای کسب کرد، محمدرضا آخوندی صاحب ۸ رای شد و فرشاد غزالیان دو رای به دست آورد و پورکیان نیز هیچ رأیی نداشت. پس از این مجمع، انوشیروانی بابت نتیجه انتخابات به دادگاه شکایت و این موضوع را پیگیری کرد. حالا پس از گذشت نزدیک به دو سال رأی دادگاه صادر شد. طی این رأی، دادگاه اعتراض و شکایت انوشیروانی را پذیرفته و نتیجه این انتخابات باطل شد.

انوشیروانی در حال حاضر مدیرکلی ورزش و جوانان استان اردبیل را برعهده دارد و در مقطعی هم سرمربی تیم ملی بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه