انتقاد از افزایش غیر منطقی نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی


اعضای شورای اسلامی شهر تهرا نسبت به افزایش غیرمنطقی نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی انتقاد کرده و خواستار مشخص شدن نحوه نظارت شهرداری بر عملکرد این تاکسی ها شدند.

انتقاد از افزایش غیر منطقی نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی

به گزارش روز سه شنبه ایران اکونومیست، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و دومین جلسه شورای شهر ۵ تذکر مطرح می کنند.

مهدی اقراریان در این جلسه نسبت به افزایش نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی و تخلف رانندگان تاکسی های اینترنتی تذکر داد و اظهار داشت؛ با عنایت به ماده ۸ دستورالعمل چگونگی فعالیت و ارائه خدمات هوشمند در شهر تهران، باید وضعیت نرخ کرایه‌ها مشخص شود.

وی گفت؛ باید دلایل افزایش غیرمنطقی کرایه های تاکسی های اینترنتی مشخص شود.

اقراریان با بیان اینکه در مواردی مشاهده می شود که شهرداری به وظیفه نظارتی خود در خصوص برخی موارد نمی تواند عمل کند، گفت: باید نحوه نظارت شهرداری تهران بر عملکرد تاکسی های اینترنتی مشخص شود.

وی همچنین نسبت به اینکه تذکرات اعضای شورای شهر پاسخ های عملیاتی دریافت نمی‌کنند و تنها پاسخ شکلی به آنها داده می شود، انتقاد کرد.

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر تذکرات منجر به حل و فصل مشکلات نشود، شورا می‌تواند از سایر ابزارهای خود تذکرات را پیگیری کند.

ادامه برای سیاست دوگانه زیست شبانه تهران چاره اندیشی شود

حبیب کاشانی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در این جلسه گفت: مهلت مصوبه زیست شبانه که در شورای پنجم تصویب شد، و طبق آن کسبه‌ای که می‌توانستند از امکانات و فضای عمومی استفاده کنند و به صورت پایلوت در منطقه ۲ اجرا شد، پایان یافته است.

وی با بیان اینکه براساس این مصوبه ۱۲۰ هزار نفر مشغول این فعالیت هستند، ادامه داد: مدت این کار به شکل پایلوت تمام شده و باید برای آن چاره اندیشی کرد.

کاشانی با اشاره به اینکه در حال حاضر این افراد تا پاسی از شب خدمات ارایه می کنند. اظهار داشت: اگر این فرصت تمام شده است، سیاست دوگانه داریم ایجاد می کنیم چون به تازگی در منطقه ۹ برای عده ای کارآفرینی کرده ایم. ...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان