رتبه بندی معلمان چه زمانی اجرا می‌شود؟


رتبه بندی معلمان چه زمانی اجرا می‌شود؟

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: سوال بنده این است چه زمانی قرار است رتبه بندی معلمان اجرا شود؟ چرا که مجلس قانون آن را تصویب کرده و باید الان اجرایی شود.

رتبه بندی معلمان چه زمانی اجرا می‌شود؟

‌به گزارش راهبرد معاصر، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۳۱ خرداد) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت و درمان اظهار داشت: بسیاری از دارو‌های بیماری‌های خاص گران شده است و تعداد زیادی از مردم به ما مراجعه کردند و می‌گویند توان پرداخت هزینه‌های درمان را ندارند.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای ساداتی نژاد! به داد دامداران و مرغداران برسید. دامداران و مرغداران برای تأمین خوراک دام و طیور توان ندارند و اگر این مسیر ادامه پیدا کند حتماً تولید دچار آسیب می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز صنایع آسیب‌های زیادی به دلیل قطعی برق دیده‌اند و وزیر صنعت، معدن و تجارت باید این موضوع را ساماندهی کند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: چه زمانی قرار است رتبه بندی معلمان اجرا شود؟ چرا که مجلس قانون آن را تصویب کرده و باید الان اجرایی شود پرداختی بازنشستگان ایران دارد و رئیس سازمان برنامه و بودجه باید تدابیر لازم را برای حل این مشکل اتخاذ کند./مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری