حیدری: ماجدی برای رقابت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال چیزی اعلام نکرده/ صحبتی از استعفای نایب‌رئیس بازداشتی نیست


حیدری: ماجدی برای رقابت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال چیزی اعلام نکرده/ صحبتی از استعفای نایب‌رئیس بازداشتی نیست

عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: برای شهره موسوی مشکلی برایش به وجود آمده و در بازداشتگاه است اما تصمیمی برای استعفا ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ طهمورث حیدری، عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال پس از آغاز به‌کار جلسه کمیته بدوی انتخابات اظهار داشت: باید ۷۰ روز مانده به انتخابات، فرآیند آن توسط دبیرکل اعلام شود؛ امروز این کار انجام خواهد شد. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی برای فدراسیون رقم می‌خورد و هشتم شهریور روز تعیین سرنوشت فوتبال کشور خواهد بود. معمولا اعضای مجمع فدراسیون فوتبال صاحبان تصمیم‌گیری فوتبال کشور هستند؛ ایده‌های آن‌ها محترم است و می‌توانند بین افرادی که کاندید می‌شوند، انتخاب کنند. به نظرم رایزنی‌ها مشکلی ندارد.

وی در ادامه بیان داشت: متأسفانه برای شهره موسوی مشکلی برایش به وجود آمده و در بازداشتگاه است که امیدوارم مشکل او حل شود. حضور او هنوز مشکل قانونی ندارد مگر این که محکومیت کیفری برایش ایجاد شود که بحث دیگری است. بعید می‌دانم او در مجمع از پست نایب‌رئیسی برکنار شود مگر این که شرایطی ایجاد شود که فدراسیون به صورت قانونی نتواند از وجود او استفاده کند. فعلاً موسوی تصمیمی برای استعفا ندارد. هروقت از او خواستیم و از طریق مراجع قانونی رایزنی کردیم، به صورت آنلاین در جلسه حاضر شد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان داشت: تعیین ضرب‌الاجل برای استعفا به نظر خودش بستگی دارد. به هر حال مجمع به او رای داده، تا وقتی هم که محکومیت کیفری برایش ایجاد نشود ما نمی‌توانیم نظر بدهیم. کمیته بانوان هم به همراه دبیر کل و سرپرست فدراسیون فوتبال کارهایش را انجام می‌دهند و اجازه ندادند مشکلی به وجود بیاید. تیم ملی بانوان هم به تورنمنت کافا اعزام خواهد شد.

او درباره آغاز روند انتخاباتی و شایعه جعل امضای دبیرکل فدراسیون اذعان داشت: این مسائل را دبیرکل اعلام می‌کند. من دخالت نمی‌کنم اما فکر می‌کنم امروز اعلام و تعیین تکلیف خواهد شد. بعید می‌دانم چنین کاری هم شده باشد. من اطلاعاتی ندارم. ان‌شاالله چنین اتفاقی نیفتاده باشد.

حیدری پیرامون تعیین جانشین مهرداد سراجی تصریح داشت: چون جلسات هیات رئیسه از حد نصاب افتاده، یکی از بحث هایی که هنوز خیلی به آن ورود نکرده‌اند این موضوع است. هشتم شهریور برای فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف می‌شود در مورد نماینده باشگاه‌ها هم همان جا تصمیم‌گیری خواهد شد. این که هیات رئیسه یا سرپرست خیلی ورود نکردند به خاطر این است که ما تا هشتم شهریورماه ۷۰ روز مهلت داریم و در این مدت تعیین تکلیف صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال نهایتاً در رابطه با احتمال حضور سیدمیرشاد ماجدی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: او تاکنون چیزی اعلام نکرده اما اگر قصدی داشته باشد، باید از سمتش استعفا بدهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد