درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان


درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف قریب به ۱.۵ تن مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان در جنوب شرق کشور خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمد طاهری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال و جا به جایی محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان سراوان به عمق کشور را داشتند، شناسایی و انهدام این باند را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه شب گذشته تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی با کنترل و رصد تحرک قاچاقچیان، مخفیگاه اعضای این باند مسلح را که قصد جا به جایی محموله مواد مخدر در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان را داشتند شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: در این عملیات تکاوران انتظامی پس از محاصره و ورود به مخفیگاه قاچاقچیان، در بازرسی از محل دپوی آنان مقدار ۶۸۷ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۵۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش، یک قبضه سلاح کلاش، ۲۳۱ عدد فشنگ جنگی و مقادیر زیادی وجوه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به شناسایی هویت اعضای این باند و ادامه عملیات برای دستگیری قاچاقچیان که با استفاده از تاریکی شب و صعب‌العبور بودن منطقه متواری شده بودند، به دیگر عملیات ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و نیمروز اشاره کرد و گفت: در این عملیات هماهنگ قبل از انجام هرگونه عکس‌العملی از سوی سوداگران، سه قاچاقچی دستگیر شدند، سه دستگاه خودروی پژو توقیف و ۲۲۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این دو عملیات در مجموع یک تن و ۴۳۶ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد افیونی کشف و از انتقال آن به عمق کشور جلوگیری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...