پیشنهاد بیرانوند برای حل مشکل سربازی تیم‌ملی


پیشنهاد بیرانوند برای حل مشکل سربازی تیم‌ملی

رکنا: علیرضا بیرانوند به بازیکنان تیم ملی که مشمول خدمت سربازی هستند واکنش نشان داد.

به گزارش برترین‌ها: علیرضا بیرانوند در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به بازیکنان تیم ملی که مشکل سربازی دارند اشاره کرد گفت: من تنها بازیکنی هستم که از قانون تیم ملی برای بازیکنان مشمول سربازی استفاده نمی کنم به این دلیل که دانشجو فوق لیسانس تربیت بدنی در دانشگاه آزاد خرم آباد هستم و مدرک اشتغال به تحصیل دارم.

علیرضا بیرانوند درخصوص قوانین معافیت بازیکنان ملی پوش از خدمت سربازی افزود: نزدیک به ۱۵ -۱۶ نفر از بازیکنان تیم ملی که مشمول خدمت سربازی هستند، برای ورود به تیم ملی مشکل داریم و باید برای هر بار ورود به تیم ملی مرتبا به سازمان نظام وظیفه نامه ببریم. ما فوتبالیست های تیم ملی نه قانون معافیت از خدمت را برای قهرمانی در آسیا داریم و نه قانون سرباز قهرمان. بنظرم می توانند به تیم های حاضر در لیگ برتر دو سهمیه برای معافیت از خدمت بدهند و یا حتی بازیکنانی که به جام جهانی می رسند از قانون معافیت بهره مند شوند.

گلر ملی پوش به اردوی آماده سازی تیم ملی اشاره کرد و گفت: شرایط داخل تیم ملی از لحاظ رفاقت بین بازیکنان بسیار عالی و حتی تمرینات فوق العاده است اما آن نظم و دیسیپلینی که از بیرون باید به کمک تیم ملی بیاید مثل بازی های دوستانه، وجود ندارد. در دوره گذشته این نظم وجود داشت و ما بازیکنان تیم ملی از سه چهار ماه قبل برنامه تیم را می دانستیم.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات