تهیه فیلم سیاه از دختر جوان پس از ربایش توسط 2 مرد شیطان‌صفت


تهیه فیلم سیاه از دختر جوان پس از ربایش توسط 2 مرد شیطان‌صفت

دختر جوان که پس از مشاهده پدرش در یکی از پارک‌های مسعودیه، فراری شده بود به دام ۲ مرد شیطان‌صفت افتاد.

به گزارش مشرق، خرداد ماه امسال رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی دختر جوانی در منطقه مسعودیه در دستور کار محمدامین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌ جنایی قرار گرفت.

در گام نخست مشخص شد، ساعت ۲۱ شب حادثه، دختر جوان پس از مشاهده پدرش در یک پارک به دلیل مشاجره قبلی با پدر خود، پا به فرار گذاشته و دقایقی بعد با یک پسر جوان که خودش را راننده پیک اینترنتی معرفی کرده بود، آشنا شده است.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، مرد جوان به بهانه رساندن متهم به خانه‌اش، این دختر را سوار موتورسیکلت خود کرده که در ادامه با تغییر مسیر، دختر جوان را با تهدید شوکربرقی و با کمک یکی از دوستانش ربوده و به یک ویلا در یکی از شهرهای مرکزی کشور برده‌ است.

تحقیقات تکمیلی مشخص کرد، متهمان پس از مصرف مواد مخدر، دختر جوان را زندانی و سپس هدف آزار و اذیت قرار دادند و از وی فیلم سیاه تهیه کرده‌اند؛ این در حالی بود که متهمان پس از یک روز در حبس نگه داشتن دختر جوان، وی را به تهران برگردانده و در یکی از خیابان‌ها رها کرده‌اند.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از چند روز رصدهای اطلاعاتی، مرد موتورسوار را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند؛ بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه امروز ۳۱ خرداد ماه، این متهم برای تحقیقات تکمیلی به شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی منتقل شد.

تحقیقات درباره کشف ابعاد پنهان پرونده توسط محمدامین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم امور دادسرای جرائم‌جنایی ادامه دارد و کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری متهم دیگر این پرونده، وارد عمل شده‌اند.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند