آزار و اذیت دختر دانشجو توسط 5 آدم‌ربا


آزار و اذیت دختر دانشجو توسط 5 آدم‌ربا

فرمانده انتظامی مرند: یک مورد آدم ربایی در یکی از پارک‌های شهر مرند به پلیس گزارش شد که طی آن پنج نفر در یکی از تفرجگاه‌ها که یک دختر دانشجو با نامزدش درحال صحبت بودند، نسبت به ربودن و آزار و اذیتش اقدام می‌کنند.

فرمانده انتظامی مرند (آذربایجان شرقی) از دستگیری پنج آدم ربا که چندی پیش اقدام به ربودن دختر جوانی در شهر مرند کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: یک مورد آدم ربایی در یکی از پارک‌های شهر مرند به پلیس گزارش شد که طی آن پنج نفر در یکی از تفرجگاه‌ها که یک دختر دانشجو با نامزدش درحال صحبت بودند، نسبت به ربودن و آزار و اذیتش اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفته و با استفاده از شگردهای پلیسی تعداد پنج نفر از آدم ربایان که اهل یکی از روستاهای شهرستان و دارای سابقه شرارت بودند در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر و در این راستا پرونده تشکیل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمان به عمل مجرمانه خود اعتراف و برابر دستور دادستان شهرستان مرند آدم ربایان در سطح شهر گردانده شدند تا درس عبرتی باشد برای مخلان نظم و امنیت عمومی که این اقدام دستگاه قضایی، اقتدار و سرعت عمل پلیس شهرستان در دستگیری و گرداندن آن‌ها در سطح شهر مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و رضایت مردمی را در پی داشت.

جلیلیان با تاکید بر این‌که پلیس و قوه قضائیه مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می‌کند برخورد خواهند کرد، گفت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و شهرستان مرند محل امنی برای مجرمان نیست و رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه آن‌ها بی پاسخ نخواهد ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403