ساپینتو: استقلال برای افتخار می‌جنگد و می‌خواهیم قهرمانی را تکرار کنیم


ساپینتو: استقلال برای افتخار می‌جنگد و می‌خواهیم قهرمانی را تکرار کنیم

سرمربی پرتغالی استقلال گفت: باید در کنار هم متحد باشیم و برای رسیدن به یک هدف بزرگ تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال با اظهار خوشحالی از توافق با این باشگاه و پذیرش هدایت تیم، اظهار داشت: این باعث افتخار و خوشحالی من است که به عنوان سرمربی تیم استقلال کار خودم را آغاز می‌کنم. می‌دانم به بزرگ‌ترین باشگاه ایران و یکی از باشگاه‌های بزرگ جهان پیوسته‌ام که هواداران فوق العاده‌ای دارد. مربیگری در چنین تیم‌هایی را دوست دارم چرا که برای رسیدن به افتخارات و قهرمانی‌ها می‌جنگد. این تیم سال گذشته قهرمان شده و می‌خواهیم این قهرمانی را تکرار کنیم.

وی افزود: می‌دانم که این رقابت بسیار فشرده و دشوار خواهد بود. رقبایی داریم که آن‌ها هم برای قهرمانی و موفقیت مبارزه می‌کنند و باید به سختی کار کنیم. باور دارم که می‌توانیم دوباره قهرمان شویم اما این موفقیت به تنهایی حاصل نخواهد شد. باید در کنار هم متحد باشیم و برای رسیدن به یک هدف بزرگ تلاش کنیم. باید باور داشته باشیم که دوباره می‌توانیم این افتخار را تکرار کنیم.

مربی پرتغالی درمورد قبول سرمربیگری تیم استقلال، بیان کرد: پس از دریافت این پیشنهاد بررسی کاملی روی تیم داشتیم به همراه دستیارانم تعدادی از بازی‌ها را تماشا کردیم و به شناخت خوبی دست یافتیم. می‌دانیم که باید به سختی کار کنیم‌، روز به روز بهتر و قدرتمندتر باشیم تا در چالش پیش روی به موفقیت برسیم.

وی تصریح کرد: من در زمان بازی کردن فوتبال بسیار پرتلاش و سخت کوش بودم و حالا در جایگاه یک مربی هم با تمام وجودم برای موفقیت تلاش می‌کنم. با امید و علاقه بسیار زیاد مشتاق هستیم که کار خودمان را هرچه زودتر آغاز کنیم و به اهدافی که در نظر داریم دست یابیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی