آتش بر جان برج «لیدوما»


آتش سوزی تقریبا گسترده برج «لیدوما» در شهرک قدس تهران به خیر گذشت. به گزارش خراسان، عصر روز سی ام خرداد، ماهی که با حوادث زیادی مانند ریزش متروپل، واژگونی قطار مشهد- یزد، سقوط 2 هواپیمای جنگنده، واژگونی اتوبوس و... همراه بود تصاویری از...

آتش سوزی تقریبا گسترده برج «لیدوما» در شهرک قدس تهران به خیر گذشت.

به گزارش خراسان، عصر روز سی ام خرداد، ماهی که با حوادث زیادی مانند ریزش متروپل، واژگونی قطار مشهد- یزد، سقوط 2 هواپیمای جنگنده، واژگونی اتوبوس و... همراه بود تصاویری از حریق در ساختمان «لیدوما» در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

سخنگوی سازمان اورژانس در دقایق اولیه گفت: تاکنون دو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در حال اعزام به محل حادثه است.

وی افزود: ساختمان در حال تخلیه است و حادثه تا این لحظه 7 مصدوم داشته است که 6 نفر از آن ها آقا و یک نفر از آن‌ها خانم بوده است.

یک نفر از مصدومان مداوا شد و دیگر مصدومان نیز به دلیل بروز مشکل تنفسی، در حال دریافت اکسیژن هستند. در همین حال جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره وقوع حریق در پاساژ لیدوما در شهرک غرب تهران گفت: این حریق گسترده بوده اما هنوز اطلاعات و گزارشی در این زمینه به دستمان نرسیده است.

او ساعتی پس از این حادثه آتش سوزی از اطفای حریق این مجتمع معروف تهران خبر داد و گفت: ضلع جنوبی این پاساژ از قسمت نما دچار حریق شد و از طبقه سوم وچهارم به بعد نما دچار آتش‌سوزی شد. در طبقه هشتم که یک تالار وجود داشت، آتش به داخل کشیده شده و بخش زیادی از این تالار شعله‌ور شده و همچنین تعدادی از مغازه‌های پایین دچار حریق شده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان از طریق نردبان‌ها و لوله‌کشی عملیات اطفا را آغاز کردند و حجم دود زیادی در ساختمان انباشته شده است. همزمان با خارج کردن نفرات گرفتار، عملیات اطفا آغاز و آتش کاملاً خاموش شد. او افزود: حدود ۳۰ نفر توسط آتش‌نشانان از محل ،خارج و چند نفری دچار دودگرفتگی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا