وضعیت آب و هوا در یکم تیر/ نوار غربی و برخی مناطق مرکزی کشور غبارآلود می شود


وضعیت آب و هوا در یکم تیر/ نوار غربی و برخی مناطق مرکزی کشور غبارآلود می شود

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز و روز پنجشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات...

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز و روز پنجشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات خراسان رضوی و خراسان شمالی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

همچنین طی دو روز آینده در ارتفاعات استان‌های کرمان، برخی مناطق سیستان و بلوچستان و هرمزگان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

جمعه جو پایدار و آسمان صاف در اکثر مناطق حاکم است، شنبه و یکشنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رشد ابر همراه با رگبار و رعد و برق و وزش با شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در برخی مناطق غرب، جنوب غربی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید پدیده غالب خواهد بود که در مناطق مستعد احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

همچنین توده گرد و خاک برروی کشور سوریه و شمال عراق شکل گرفته و با انتقال آن به نوار غربی و برخی مناطق مرکزی کشور آسمان این مناطق طی دو روز آینده غبارآلود خواهد بود.

وضعیت آب و هوا در یکم تیر/ نوار غربی و برخی مناطق مرکزی کشور غبارآلود می شود

طی سه روز آینده دریای عمان و تنگه هرمز، روز پنجشنبه دریای خزر و خلیج فارس مواج است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس