آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس+ ادامه ماجراجویی پرسپولیس


آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس+ ادامه ماجراجویی پرسپولیس

پرسپولیس با اصرار یحیی گل‌محمدی در تلاش برای بازگرداندن شهریار مغانلو است.

آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس+ ادامه ماجراجویی پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر، ماجراجویی پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران تمامی ندارد؛ این باشگاه پس از آنکه چندین مهره ارزشمند را به خدمت گرفته همچنان در تلاش است تا چند بازیکن دیگر را هم به ترکیب اضافه کند. پرسپولیس بعد از تقویت خطوط دروازه، دفاعی و میانی حالا قصد خریدن مهاجم دارد.

این باشگاه در این پست ۲ بازیکن را زیر نظر گرفته است. اولی کاسیانو برزیلی است که در لیگ پرتغال بازی می‌کند. شایعه شده پرسپولیسی‌ها پیش قرارداد را برای این بازیکن فرستاده‌اند و او به زودی قرار است به ایران بیاید. برای مهاجم دوم، اما حرف و حدیث زیاد است؛ اگرچه بسیاری از شیخ دیاباته حرف می‌زنند، ولی یحیی گل محمدی اصرار زیادی تا مسئولان باشگاه پرسپولیس هرطور شده شهریار مغانلو را به این تیم برگردانند. شهریار از لیگ پرتغال به عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس آمد، ولی بعد از حضور کوتاه مدتش در این باشگاه سر از سپاهان درآورد.

جدایی او از پرسپولیس و پاک کردن عکس‌هایی که با پیراهن این باشگاه داشت چندان باب میل هواداران باشگاه نبود و دلخوری‌های مکرری به وجود آمد. با این حال، شهریار که استارت بدی در سپاهان داشت رفته رفته به خودش آمد و توانست ۸ بار برای این تیم اصفهانی گلزنی کند.

حالا که شایعه بازگشت او به پرسپولیس مطرح شده، ولی شرایط به این سادگی نخواهد بود. درست است که پرسپولیس در این فصل توانسته بازیکنان زیادی از سپاهان جذب کند، ولی مسئله اینجاست که شهریار با سپاهان قرارداد دارد و بعید است تیم سپاهان اجازه خروج این مهاجم آنهم به مقصد تیم رقیب را بدهد. به همین دلیل است که باور حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس آنهم در همین روز‌هایی که چندین مهره این تیم سر از تهران درآورده اند به این سادگی‌ها امکان پذیر نباشد./ فرارو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403