اصناف با 9 میلیون اشتغال زایی، خط اول جبهه اقتصادی هستند


اصناف با 9 میلیون اشتغال زایی، خط اول جبهه اقتصادی هستند

در جلسه علنی روز چهارشنبه (1 تیر) مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز دستور جلسه در سخنانی گفت: فرا رسیدن روز ملی اصناف را به همه اصناف عزیز کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم به...

در جلسه علنی روز چهارشنبه (1 تیر) مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز دستور جلسه در سخنانی گفت: فرا رسیدن روز ملی اصناف را به همه اصناف عزیز کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم به ویژه یادکنم از شهدای اصناف کشور که در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدن و پشتیبانی‌های زیادی در زمینه‌های مختلف داشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: اصناف امروز با بیش از سه میلیون کارآفرین و سرمایه گذار و بیش از ۹ میلیون اشتغال زایی در کشور جزء سربازان و خط اول جبهه اقتصادی هستند برای همه آنها آرزوی موفقیت داریم و مجلس شورای اسلامی هم حمایت‌های لازم از همه اصناف تولیدی، توزیعی و خدمات فنی را خواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز سالروز تاسیس سازمان تبلیغات است که در سال ۱۳۶۰ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت.

اصناف با 9 میلیون اشتغال زایی، خط اول جبهه اقتصادی هستند

قالیباف خاطرنشان کرد: همچنین درگذشت مداح اهل بیت عصمت و طهارت آقای محمدعلی کریم خانی که از مداحان مخلص و شیفته اهل بیت بودند و آن کار ماندگار ابیات مدح علی بن الموسی الرضا علیه السلام را سرودند و یکی از کارهای ماندگار هنری و مذهبی است، همیشه در یادها خواهد ماند، به خانواده و همسر ایشان و همه مداحان و محبین اهل بیت و همشهریان ایشان عرض تسلیت داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا