انوشیروانی نماینده ایران در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری


انوشیروانی نماینده ایران در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری

با توجه به برکناری علی مرادی از ریاست فدراسیون وزنه برداری سجاد انوشیروانی در انتخابات ریاست فدراسیون جهانی شرکت خواهد کرد.

انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری روز‌های ۴ و ۵ تیر برگزار می‌شود. از کشورمان علی مرادی رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری در ۴ بخش ثبت نام کرده است. دیروز با رای دیوان عدالت اداری مبنی بر تخلفات مرادی در انتخابات ریاست فدراسیون در تیر ماه ۱۳۹۸ این انتخابات باطل شد و او از سمتش برکنار و سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد. باتوجه به اینکه مرادی دیگر رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران نیست، به همین دلیل او نمی‌تواند در رای‌گیری انتخابات فدراسیون جهانی شرکت کند و انوشیروانی به عنوان نماینده ایران در این انتخابات حضور خواهد داشت.

دیروز دیوان عدالت اداری در رای خود انتخابات فدراسیون وزنه برداری را باطل کرد و علی مرادی از ریاست این فدراسیون برکنار شد.

سید علیرضا قریشی رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان و محسن بیرانوند دبیر فدراسیون دیگر نمایندگان کشورمان در انتخابات فدراسیون جهانی هستند. قریشی و بیرانوند چندی پیش از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری مورد تایید صلاحیت قرار گرفتند و با تغییراتی که در فدراسیون وزنه برداری به وجود آمده هنوز مشخص نیست این ۲ نماینده ایران در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری خواهند بود یا خیر.

بیشتر بخوانید

غیبت مرادی در مراسم معارفه سرپرست فدراسیون وزنه برداری/ واکنش پیشکسوتان وزنه برداری به انتخاب انوشیروانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش