تذکر قالیباف به وزارت راه برای پیگیری جدی‌تر مالیات خانه‌های خالی


تذکر قالیباف به وزارت راه برای پیگیری جدی‌تر مالیات خانه‌های خالی

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهارات خود را در نشست علنی صبح امروز، در جریان بررسی طرح دوفوریتی کنترل و سامان‌دهی اجاره‌بهای املاک مسکونی را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد. همکاران مجلس نیز زحمت کشیدند و طرح...

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهارات خود را در نشست علنی صبح امروز، در جریان بررسی طرح دوفوریتی کنترل و سامان‌دهی اجاره‌بهای املاک مسکونی را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

همکاران مجلس نیز زحمت کشیدند و طرح جهش تولید مسکن را به تصویب رساندند که کار افق درازمدت ما را با ساخت ۴ میلیون مسکن حل کرده است، همچنین بحث مربوط به مالیات بر خانه های خالی در حقیقت باعث می شود که ۲ میلیون خانه احتکاری مجبور به ورود به بازار مسکن شوند که البته من تذکری به وزارت راه و شهرسازی و دوستانی می دهم که باید سامانه مالکیتی درست می شد، اما عملا بعد از یک سال توانسته ایم تعداد چند صد خانه را بر اساس خوداظهاری شناسایی کرده و مالیات دریافت شود، که رویم نمی شود بگویم از آن چند صد هزار خانه خالی چقدر تعیین تکلیف شده است، لذا به نظر می رسد وزارت راه و شهرسازی باید جدی تر این بحث را عملی کند که بر خانه های خالی تأثیر داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟