پاشازاده: مهم است چه کسانی کنار سرمربی جدید باشند/ ساپینتو تیم خوبی را در اختیار دارد


پاشازاده: مهم است چه کسانی کنار سرمربی جدید باشند/ ساپینتو تیم خوبی را در اختیار دارد

مدافع اسبق استقلال گفت: استقلال تیم خوبی دارد و ساپینتو می‌تواند با این تیم موفق شود.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خداراشکر بعد از اتفاقات زیاد و در این شرایط، سرمربی انتخاب و مشکلات برطرف شد اما این مهم است؛ در کنار مربی خارجی افرادی حضور داشته باشند که بتوانند در مدیریت یا به اصلاح جمع و جور کردن تیم کمکش کنند.

وی در مورد کارنامه ساپینتو در لیگ‌های مختلف به خصوص لیگ پرتغال و کار در تیم اسپورتینگ لیسبون، گفت: او با شرایط فوتبال ما آشنا نیست. هر لیگی شرایط خودش را دارد. شرایط فوتبال پرتغال با ما تفاوت دارد. استقلال تیم خوبی دارد و می‌تواند موفق شود. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. الان نمی‌توانیم قاطعانه صحبت کنیم.

مدافع اسبق استقلال در مورد اینکه هواداران امیدوارند با حضور این مربی که خودش هم مهاجم بوده، سبک هجومی پرتغال را در تیمشان ببیند، عنوان کرد: الان نمی‌توانیم در مورد سبک کار او صحبت کنیم. هیچ چیز مشخص نیست. البته فوتبال پرتغال تا حدودی به فوتبال ما نزدیک است و حتی می‌بینیم که بازیکنان ما در لیگ این کشور عملکرد خوبی هم دارند ولی در کل باید منتظر ماند. باید کارش را شروع کند و ببینیم چه روشی دارد.

پاشازاده تصریح کرد: سبک کار مربی خیلی به اینکه در زمان بازی کجا بازی می کرده، ندارد. اینطور نیست که بگوییم یک مربی مدافع بوده، پس حتما سبک کارش دفاعی است یا اگر مهاجم بوده پس حتما هجومی کار می‌کند. شاید تا حدی تاثیر داشته باشد اما در کل معلوم نیست. در یک تیم اینطور می‌شود و در تیمی دیگر نمی شود. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد منجر به موفقیت او و استقلال شود.

وی در مورد اینکه با توجه به انتظار هواداران برای قهرمانی، آیا استقلال با این مربی روند خوب سال گذشته خودش را ادامه می‌دهد یا سال سخت و پرفشاری را پشت سر می‌گذارد، گفت: هر دو حالت ممکن است. در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. تیم‌هایی بودند که در شرایط سخت به موفقیت رسیدند، تیم‌هایی بودند که در شرایط خوب هم نتوانستند به موفقیت برسند. در این مورد نمی‌توان الان به صورت دقیق صحبت کرد. باید ببینیم برنامه‌های ساپینتو چیست. همه مسائل مانند بدنسازی، قرعه‌کشی و... روی کار یک تیم و مربی تاثیر گذار است. باید صبر کنیم. امیدوارم آینده خوبی برای استقلال رقم بخورد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403