ماجرای درگذشت سایدا، دختر 4 ساله در خودرو


همین چند روز قبل بود که رسانه‌های محلی خوزستان خبر از مرگ یک کودک ۴ چهار ساله بر اثر سهل انگاری پدر و مادرش منتشر کردند. آن‌ها نوشته بودند که سایدا در خودرو خوابش برده بود و پدر و مادرش که به مراسم ختم رفته بودند، چند ساعتی فراموش می‌کنند...

همین چند روز قبل بود که رسانه‌های محلی خوزستان خبر از مرگ یک کودک ۴ چهار ساله بر اثر سهل انگاری پدر و مادرش منتشر کردند. آن‌ها نوشته بودند که سایدا در خودرو خوابش برده بود و پدر و مادرش که به مراسم ختم رفته بودند، چند ساعتی فراموش می‌کنند که فرزندان شان در خودرو خواب است. به همین دلیل کودک بر اثر گرمازدگی جان خود را از دست می‌دهد.
به گزارش فرارو، اما حالا پسر عموی مادر این کودک می‌گوید که روایت‌ها دقیق نیست و پدر و مادر کودک مقصر نیستند. او تعریف می‌کند که دختر عمویش نرگس (خاله کودک) فوت کرده بود و همه اقوام درگیر این ماجرا بودند. در همین حین سایدا خودش سراغ خودرو رفته و آنجا خوابش برده و یا دست اش خورده و خودرو را قفل کرده است.
او می‌گوید که چهار ساعت بعد دایی سایدا سراغ ماشین رفته تا برای مراسم ختم، وسیله تهیه کند و می‌بیند که سایدا در صندلی عقب خوابش برده و نفس نمی‌کشد. فریاد می‌زند، سایدا. اما او تکان نمی‌خورد. کودک را به بیمارستان می‌برند، ولی کار از کار گذشته است.
دایی سایدا هم علت دیده نشدن کودک چهار ساله توسط اقوام و همسایه‌ها را دودی بودن خودرو عنوان می‌کند. مهدی می‌گوید که شیشه‌های ماشین دودی بود برای همین کسی متوجه نشد که شاید سایدا داخل ماشین باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر