عملکرد ناامیدکننده گوشی شیائومی پوکو F4 GT در اجرای بازی‌ها


عملکرد ناامیدکننده گوشی شیائومی پوکو F4 GT در اجرای بازی‌ها

با انتشار نتایج ارزیابی‌های مختلف، به نظر می‌آید گوشی پوکو F4 GT در اجرای بازی‌ها ضعیف‌تر از انتظارها ظاهر شده و عملکرد مناسبی از خود به نمایش نگذاشته است.شیائومی اوایل امسال گوشی ردمی K50 گیمینگ را برای گیمرها رونمایی کرد. پس از آن این گوشی با...

با انتشار نتایج ارزیابی‌های مختلف، به نظر می‌آید گوشی پوکو F4 GT در اجرای بازی‌ها ضعیف‌تر از انتظارها ظاهر شده و عملکرد مناسبی از خود به نمایش نگذاشته است.

شیائومی اوایل امسال گوشی ردمی K50 گیمینگ را برای گیمرها رونمایی کرد. پس از آن این گوشی با نام پوکو F4 GT وارد بازار شد تا کاربران بیشتری به آن دسترسی داشته باشند.

از لحاظ قدرت پردازشی، بین دو گوشی هیچ تفاوتی وجود نداشته و هر دو از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به عنوان پردازنده بهره می‌برند. اما انتظار می‌رفت پوکو F4 GT به عنوان یک محصول مخصوص بازی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. اما نتایج تست‌های از عملکرد فوق‌العاده ضعیف گوشی حکایت دارند.

مانند سایر گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، پوکو F4 GT هم در ابتدا توانست بازی Apex Legends Mobile را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه بدون مشکل اجرا کند. اما پس از مدتی سرعت اجرای بازی به ۴۷.۵ فریم بر ثانیه کاهش پیدا کرد.

عملکرد ناامیدکننده گوشی شیائومی پوکو F4 GT در اجرای بازی‌ها

در مقایسه با تمام گوشی‌هایی که در این ارزیابی حضور داشتند، پوکو F4 GT بدترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشت. گلکسی S22 اولترا توانست تست را با امتیاز ۵۷.۴ فریم بر ثانیه به اتمام برساند. همچنین نسخه‌ اگزینوس ۲۲۰۰ این گوشی هم امتیاز ۵۶.۷ را کسب کرد.

علاوه بر این گوشی گلکسی S20 اولترا مجهز به پردازنده اگزینوس ۹۹۰ با امتیاز ۵۵.۸ فریم به کار خود پایان داد. اما پوکو F4 GT در کمال ناباوری امتیاز ۴۷.۵ فریم بر ثانیه را کسب کرد.

البته تراشه‌های کوالکام هم تا حدودی در این افت عملکرد مقصر هستند. در واقع دمای گوشی گلکسی S22 اولترا پس از انجام این آزمون به ۴۵ درجه رسیده است.

در همین رابطه بخوانید:

- مشخصات گوشی های POCO X4 GT و POCO F4 GT رسماً اعلام شد؛ برای میان رده های جدید پوکو آماده‌اید؟
- گوشی گیمینگ Poco F4 GT با پردازنده SD8 Gen1 و شارژ سریع 120 واتی معرفی شد؛ قله عملکرد برای موبایل گیمرها
- قیمت گوشی Poco F4 5G پیش از رونمایی مشخص شد؛ ارزان‌ترین دستگاه با تراشه اسنپدراگون 870

همچنین تراشه‌های دایمنسیتی ۹۰۰۰ و ۸۱۰۰ بهترین عملکرد را از خود نشان داده‌ و توانستند به ترتیب با امتیازات ۵۹.۶ و ۵۹.۵ کار خود را به پایان برسانند؛ در حالی که دمای آن‌ها به ترتیب ۳۹.۶ و ۳۹ درجه بود.

نکته جالب توجه اینکه عملکرد گوشی ردمی K50 پرو مجهز به دایمنسیتی ۹۰۰۰ بهتر از آیفون ۱۳ پرو مکس بوده که توانست تست را با امتیاز خوب ۵۹.۱ فریم و با دمای ۴۵.۱ درجه به پایان برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط