آجورلو: هواداران استقلال با آمدن ساپینتو به آرامش رسیدند/رفتن مجیدی من را خیلی اذیت کرد


آجورلو: هواداران استقلال با آمدن ساپینتو به آرامش رسیدند/رفتن مجیدی من را خیلی اذیت کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال با آمدن ساپینتو به آرامش خیلی خوبی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی آجورلو در مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: خدا را شکر می کنم امروز هواداران عزیز و خانواده بزرگ استقلال که مضطرب و نگران بودند، با آمدن سرمربی جدید تیم به آرامش خیلی خوبی رسیده باشند. چندین سال در انتظار لذت قهرمانی بودیم و توانستیم آن را در استادیوم آزادی درک کنیم. بعد از چند سال این قهرمانی که منتظرش بودیم، رقم خورد. البته اول فصل به فرهاد مجیدی گفته بودم 75 امتیاز‌ می خواهیم و پنج هفته قبل از اتمام مسابقات می خواهیم قهرمانی را کسب کرده باشیم.

* رفتن و نبودن مجیدی در فصل آتی مرا خیلی اذیت کرد

وی افزود: جا دارد جای او را هم خالی بدانیم. امیدوارم هرجا هست موفق باشد. فوتبال حرفه ای یعنی همین. ممکن است رفتن و نبودش برای فصل آتی مرا خیلی اذیت کرده باشد. هواداران و ما در این یک ماه گذشته فشار زیادی را تجربه کردیم اما فوتبال حرفه ای همین است. باید فرض کنیم قهرمانی تمام شد و فصل جدید شروع شد. هرکسی حق انتخاب دارد. مجیدی تشخیص داد برای سال جدید سرمربی تیم دیگری باشد و ما هم به این تصمیم احترام می گذاریم. برای ادامه زندگی استقلال هرگز از پا نخواهیم نشست.

*استقلال هیچ وقت احساس ضعف نمی کند

آجورلو گفت: استقلال هیچ وقت احساس ضعف نمی‌کند و به همین خاطر مذاکرات خارجی را شروع کردیم. بیش از 40 مربی در لیست کارشناسان و مذاکره کنندگان بودند. این مذاکرات را دنبال کردند و در سریعترین زمان ممکن این تفاهم انجام شد و امروز سرمربی عزیز و محترم استقلال مسئولیت تیم را با این امضا برعهده خواهد گرفت. البته که در یکی دو روز گذشته قول داده و امضا کرده بودند و من هم امضا کرده بودم، اما آنچه که باید واقعی و رسمی می‌شد، امروز در حضور رسانه‌ها بود. جا دارد از رسانه‌ها به خاطر حساسیت و خبرگیری شان تشکر کنم. به خاطر سکوتی که داشتیم عذرخواهی می‌کنیم. همانا ذکر خدا ما را در سختی‌ها به یک مسیر درست هدایت می‌کند.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته