ظرفیت‌های گردشگری کردستان به‌درستی معرفی شود


ظرفیت‌های گردشگری کردستان به‌درستی معرفی شود

رکنا: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت:ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری استان به‌درستی در سطح کشور و جهان معرفی شود.

به گزارش رکنا از کردستان؛ یعقوب گویلیان در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان انجمن‌های حرفه‌ای بخش خصوصی استان برگزار شد، اظهار کرد: این استان دارای گنجینه‌ای ارزشمند از فرهنگ، هنر، آیین‌ها و سنت‌هایی می‌باشد که نیازمند نگاه ویژه و نوینی است تا بتواند این ظرفیت‌ها را به‌درستی به مردم ارائه دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، با بیان اینکه خوشبختانه روند ورود گردشگران به استان افزایش یافته است، افزود:ضرورت دارد با همکاری انجمن‌های بخش خصوصی تدابیر لازم برای استقبال و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به گردشگران داخلی و خارجی اتخاذ شود.

او با تاکید بر هم‌افزایی و هم‌گرایی بخش دولتی و خصوصی برای توسعه گردشگری، عنوان کرد: حضور قدرتمند و پررنگ بخش خصوصی می‌تواند در رشد و توسعه گردشگری استان و اعتلای بیش از پیش آوازه دیار مهمان‌نوازان در سطح ملی و بین‌المللی نقش ویژه‌ای داشته باشد.

گویلیان، یادآور شد: امیدواریم تعامل مناسب مابین بخش دولتی و خصوصی، موجبات ارائه خدمات مناسب و رضایت‌مندی مسافران و گردشگران به استان را فراهم کند.

درپایان، حاضرین در جلسه و مدیران انجمن‌های بخش خصوصی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص وضعیت کنونی استان پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص توسعه گردشگری کردستان ارائه دادن.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین