شوک تابستان امسال؛ گرت بیل در چمپیونشیپ؟


شوک تابستان امسال؛ گرت بیل در چمپیونشیپ؟

حضور گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید، در مجموعه تمرینی باشگاه کاردیف‌سیتی، شایعات درباره پیوستن او به این باشگاه حاضر در چمپیونشیبپ را به اوج رسانده.

‌به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، کاپیتان تیم ملی ولز و ستاره سابق رئال مادرید، امروز صبح در مجموعه تمرینی تیم کاردیف‌سیتی دیده شد تا شایعات درباره احتمال انتقال او به این باشگاه قوت بگیرد.

گرت بیل 32ساله بعد از 9 سال حضور رئال مادرید حالا بازیکن آزاد است و می‌تواند با هر باشگاهی که دلش بخواهد قرارداد امضا کند. بر اساس گزارش‌ها گرت بیل امروز در مجموعه تمرینی کاردیف، تمرینات فیزیوتراپی انجام داده و همچنین با استیو موریسون، سرمربی تیم، گفت‌وگو کرده است.

شوک تابستان امسال؛ گرت بیل در چمپیونشیپ؟گرت بیل امروز صبح در زمین تمرین باشگاه کاردیف دیده شد

با اینکه گرت بیل از کودکی هوادار این باشگاه ولزی است ولی تا کنون برای آن بازی نکرده. انتقال گرت بیل به کاردیف بدون‌شک، تعجب‌برانگیزترین نقل و انتقال تابستانی امسال خواهد بود. منابع ولزی گزارش دادند که بیل به‌زودی تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

در گذشته چندین بار شایعات درباره پیوستن بیل به کاردیف مطرح شده ولی هر بار تکذیب شده بود. اما امروز با دیده شدن بیل در زمین تمرین کاردیف، بار دیگر این شایعات قوت گرفته و این بار به نظر می‌رسد که واقعیت ماجرا چیزی بیشتر از شایعه صرف باشد.

شوک تابستان امسال؛ گرت بیل در چمپیونشیپ؟

مدیر برنامه‌های بیل اخیرا گفته بود که ستاره ولزی قدم بعدی را در مسیری برمی‌دارد که پول در آن نقشی ندارد. از سوی دیگر مربی تیم ملی ولز، رابرت پیج، هم اخیرا گفت پیوستن گرت بیل به کاردیف منطقی است.

خود گرت بیل هم در مصاحبه اخیرش گفته بود هدف اصلی او این است که در مدت زمان باقی مانده تا جام جهانی قطر بتواند حداکثر زمان ممکن را در زمین بوده و بازی کند. بیل گفته بود کیفیت تیمی که انتخاب می‌کند آنقدرها اهمیت نخواهد داشت و او تنها به فیکس بودن و بازی کردن تا جام جهانی قطر اهمیت می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی