برنامه‌های زائران حج با اوقات اقامه نماز تداخل نداشته باشد


برنامه‌های زائران حج با اوقات اقامه نماز تداخل نداشته باشد

جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد که برنامه‌های زیارات زائران با اوقات اقامه نماز تداخل نداشته باشد.

برنامه‌های زائران حج با اوقات اقامه نماز تداخل نداشته باشد

به گزارش ایران اکونومیست از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین رکن الدینی که به منظور رسیدگی به مشکلات و امور زائران سرزمین وحی با سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در هتل الجاد مدینه حضور یافته بود در گفت و گو با حجاج و کارگزاران مستقر در این هتل در پاسخ به درخواست تعدادی از زائران، از دست اندرکاران امور اجرایی و فرهنگی کاروان ها خواست برنامه ها به نحوی پیش بینی و اجرا شود که زمان زیارات اماکن مقدسه در مدینه با زمان اقامه نماز تداخل نداشته باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین از نحوه ارائه خدمات به زائران مستقر در این هتل که از شهرهای اهواز ، دزفول و تهران بودند، مطلع شد و شنوای مسائل و دغدغه‌های آنان بود.

سید صادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از اعضای ستاد حج و زیارت نیز که همراه با جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و برخی از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری در این بازدید حضور داشت از خدمات حوزه اجرا و وضعیت اسکان، تغذیه و تردد زائران ایرانی جویا شد.

رئیس سازمان حج و زیارت در پاسخ به دغدغه‌های زائران در حوزه اسکان همچون کوچک بودن اتاق‌ها، فشردگی جمعیت و فضای کم سالن، بیان کرد که حدود ۵۰ درصد از هتل‌های شهر مدینه درحال بازسازی و یا درگیر عملیات ساخت‌وساز است.
سید صادق حسینی اظهار داشت: در چنین شرایطی تلاش کرده ایم تا هتل مناسب و در حد شأن زائران در مدینه تامین شود البته با توجه به وضعیت هتل ها در مکه شاهد شرایط بهتری در حوزه اسکان خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید