آموزش عروسک روسی و شروع یک کسب و کار پر درآمد


آموزش عروسک روسی و شروع یک کسب و کار پر درآمد

تاریخچه ساخت عروسک به حدود هزار سال پیش باز می‌گردد؛ از آن زمان تا به حال عروسک‌ها از لحاظ ظاهر و کاربرد تغییرات بسیاری را از سر گذرانده‌اند. امروزه عروسک‌ها تنوع به شدت بالایی دارند و از لحاظ ظاهری بسیار مدرن‌تر شده‌اند. یکی از...

تاریخچه ساخت عروسک به حدود هزار سال پیش باز می‌گردد؛ از آن زمان تا به حال عروسک‌ها از لحاظ ظاهر و کاربرد تغییرات بسیاری را از سر گذرانده‌اند. امروزه عروسک‌ها تنوع به شدت بالایی دارند و از لحاظ ظاهری بسیار مدرن‌تر شده‌اند. یکی از عروسک‌هایی که امروزه مورد توجه همه گروه‌های سنی و تمامی جنسیت‌هاست، عروسک روسی است. در واقع طرفداران عروسک روسی سن یا جنس خاصی ندارند. به طوری که هم در بین کودکان و هم بزرگسالان محبوبیت روزافزون خود را حفظ کرده اند و هرکسی از هر گروه سنی می‌تواند دوست‌دارشان باشد و برای تزیین و روح دادن به فضای زندگی و خانه‌اش از عروسک روسی استفاده کند.

آموزش عروسک روسی و شروع یک کسب و کار پر درآمدآموزش عروسک روسی و شروع یک کسب و کار پر درآمد

تاریخچه عروسک روسی

عروسک روسی در سال ۱۹۹۹ توسط خانم تون فینانجر (Ton finnanger) که یک طراح اهل نروژ بودند خلق شد. عروسک روسی با نمونه هایی که قبل از آن ساخته شده بود ، فرق هایی داشت و ظاهر زیبا و جذابش خیلی سریع جای خودش را در دنیای عروسک ها باز کرد. عروسک‌های روسی معمولا از پارچه های لطیف ساخته می‌شوند با موهایی مشابه طبیعی، ظاهر ظریف، فانتزی و فوق العاده جذابی دارند که باعث میشود مورد علاقه تعداد زیادی از افراد قرار بگیرند.

چه ویژگی‌هایی موجب محبوبیت عروسک‌ روسی شده است؟

ظاهر عروسک‌های روسی بدون گوش و بینی و حتی دهان همراه با صورت‌های گرد و کمی گل انداخته است که آن‌ها را از انواع دیگر عروسک‌ها متفاوتشان کرده است. جزِئیات استفاده شده در این عروسک ها مانند کلاه و شالگردن های فانتزی و کفش های رنگارنگ و زیبا باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا کند. موهای مواج و طبیعی، چشمان معصوم واکسسوری‌هایی که عروسک های روسی را به واقعیت شغلی و شخصیتی شما یا فردی که قرار است به عنوان هدیه آن را دریافت کند نزدیک می کند، از ویژگی های خاص این محصول است. ظرافت در دوخت این عروسک‌ها حرف اول را می‌زند. از دوخت بی‌نظیر لباس‌هایشان گرفته تا اعضای بدن و دست و پا، همگی با دقت زیاد طراحی و دوخته می‌شوند. عروسک‌سازان با استفاده از مدل‌های مختلف مو، انواع لباس ، تغییر در سایز عروسک و … شخصیت‌های جدیدی را خلق کرده که این امر امکان تولید عروسک های روسی سفارشی برای افراد مختلف در همه سنین را موجب می شود.

طرفداران عروسک های روسی چه کسانی هستند؟

از نظر مردم ملیح بودن و سادگی باعث این حجم محبوبیت شده است. درست است که عروسک های خارجی مثل باربی به عنوان رقیب جدی عروسک های روسی مورد علاقه بسیاری از دختران می باشند ولی عروسک روسی شخصیتی رویایی برای زنان و دختران نیست و فقط احساس خوبی به انسان می‌دهد. از نظر بسیاری از علاقمندان عروسک های روسی، این عروسک حس خوب زندگی را معنا می‌کند.

در چند سال اخیر طرفداران عروسک روسی گسترش یافته است و افراد زیادی خواهان این نوع عروسک با مو و لباس های متفاوت شده اند بنا به تقاضای بالای بازار، بازار کار هم برای ساخت عروسک روسی بسیار داغ است. مخصوصا برای افرادی که دارای مهارت و استعداد بالاتری بوده و به دنیای عروسک‌ها علاقه‌مند هستند. بنابراین اگر شما جزو آن دسته افراد هستید که در کار و هنر خود سلیقه و خلاقیت دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که ساخت این نوع عروسک را یاد بگیرید و با تمرین، خلاقیت درآمد بالایی کسب کنید.

آموزش عروسک روسی و شروع یک کسب و کار پر درآمدآموزش عروسک روسی و شروع یک کسب و کار پر درآمد

کجا و به چه صورت آموزش عروسک روسی را خریداری کنیم؟

همانطور که می دانید امروزه به راحتی می توان با استفاده از شرکت در کلاس های آنلاین و بصورت مجازی در هر زمینه ای آموزش ببینید، بنابراین هنرداری این امکان را فراهم کرده تا افرادی که به هنرهای مختلف علاقه دارند و شرایط شرکت در کلاس های حضوری را ندارند بتوانند بصورت مجازی آموزش های مورد علاقه خود را از طریق سایت هنرداری خریداری کنند که یکی از این هنرها، آموزش عروسک روسی است.

اگر دوست دارید این هنر را یاد بگیرید ، هنرداری این امکان را برای شما فراهم کرده است.

آموزش عروسک روسی فسقلی در یک مدل کامل بصورت فیلم برای شما عزیزان فراهم شده که شما میتوانید از طریق همین لینک آموزش عروسک روسی را خریداری کنید و با مشاهده این آموزش مدل ۲۸ سانتی این عروسک رو درست کنید و یا با یادگیری اصولی و پشتیبانی کامل شروع به تولید محصول و کسب درآمد کنید. از آنجایی که فروش این عروسک های روسی بسیار بالاست بنابراین دغدغه فروش این محصول را ندارید.

لیست موارد آموزش داده شده در این پکیج:

شناخت متریال عروسک سازی
الگو کشی اصولی
تکنیک دوخت بدن
پر کردن و وصل پا
وصل مو
فرکردن موها
دوخت لباس
آموزش ۲ مدل کفش
۲ مدل کیف
چند اکسسوری برای دست عروسک

هنرداری فقط مختص یک هنر نیست، بلکه تمامی آموزش هایی که در زمینه هنری وجود دارند توسط هنرداری برای علاقه مندان فراهم شده

یکی از دیگر از آموزش های پرطرفدار و درآمدزایی که در وبسایت قرارگرفته، آموزش مقدماتی و پیشرفته روبان دوزی است که از طریق همین لینک آموزش مقدماتی روبان دوزی را می توانید از سایت هنرداری خرید کنید و از پشتیبانی همزمان تا یادگیری کامل بهره مند شوید.

آموزش عروسک روسی و شروع یک کسب و کار پر درآمد

آموزش عروسک روسی و شروع یک کسب و کار پر درآمد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عروسک سازی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»