دومین کنگره بین‌المللی شعر ترکی غدیر برگزار می‌شود


دومین کنگره بین‌المللی شعر ترکی غدیر برگزار می‌شود

دومین کنگره بین‌المللی شعر ترکی غدیر در محورهایی همچون «ولایت، محور اتحاد امت»، «داعش مولود اسلام منهای ولایت» و «غدیر، طلایه‌دار قافله ظهور» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، دومین کنگره بین المللی شعر ترکی غدیر به میزبانی تبریز برگزار می شود .

بنابر این گزارش، دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در تبریز گفت: با همت حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، بنیاد بین المللی غدیر و برخی از نهادهای استان دومین کنگره بین المللی شعر ترکی غدیر برگزار می شود.

این گزارش می افزاید: ولایت، محور اتحاد امت، داعش مولود اسلام منهای ولایت، علی(ع) نخستین امام شیعیان جهان، غدیر، طلایه دار قافله ظهور، غدیر و نقش آن در تعالی انسان معاصر، بصیرت و ولایتمداری در کلام اهل بیت(ع)، آموزه های علوی در تبیین و تثبیت جبهه مقاومت، سیره رفتاری امیرالمومنین(ع) با آحاد جامعه، سیره عبادی امیرالمومنین(ع) در آینه ادعیه و مناجات، سیره حکومتی امیرالمومنین(ع)، سبک زندگی اسلامی در حیات طیبه امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) و عرفان علوی در تقابل با مکاتب عرفانی کاذب و نوظهور موضوعات اصلی این کنگره را تشکیل می دهند.

فضیلت امیرالمومنین(ع) در آیه مباهله بخش ویژه دومین کنگره بین المللی شعر ترکی غدیر است.

مهلت ارسال آثار به این کنگره 11 تیرماه و مراسم اختتامیه آن 26 تیرماه در آستانه عید بزرگ غدیر است.

علاقمندان به شرکت در این کنگره می توانند آثار خود را به رایانامه artabriz@yahoo.com یا اپلیکیشن های فضای مجازی به شمار 09143012665 ارسال کنند.

دومین کنگره بین‌المللی شعر ترکی غدیر برگزار می‌شود

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی