مومن زیرک دغدغه فرج دارد


مومن زیرک دغدغه فرج دارد

حجت‌الاسلام کفیل در شرح اینکه انتظار چگونه باید باشد، گفت: خوشا به حال آنها که دغدغه فرج دارند، مومن زیرک کسی است که محبوب‌ترین اعمال یعنی انتظار را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «محمدصادق کفیل» در پاسخ به این سوال که انتظار چگونه باید باشد، اظهار کرد: به تعبیر روایات فرج در روز جمعه رخ می دهد، منتظر صبحگاهان جمعه باید منتظر باشد هر چند در روایت است که هر صبح و عصر باید منتظر باشید.

رئیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه تصریح کرد: اگر الان به ما بگویند یک ساعت یا یک هفته دیگر می میرید، چه می کنیم؟، شخصی گفت: همان کاری را که انجام می دهم، ادامه خواهم داد.

وی تاکید کرد: انتظار فرج در صبح و عصر یعنی اگر به ما بگویند فرج یک روز دیگر، یک هفته و ماه دیگر رخ می دهد، تغییری در نظام زندگی ما ایجاد نشود (یعنی در ریل و مسیر قرار داشته باشیم)، اینگونه انتظار ما واقعی است.

حجت الاسلام کفیل ادامه داد: گاهی ما می گوییم یابن الحسن(عج)! اما آیا دائم منتظر هستیم؟ باید همیشه مهیا و آماده باشیم. برخی مواقع فاصله را دور می بینیم و در حرکت و پویایی جدی نیستیم برای هر کاری وقتی تصمیم می گیریم، باید عمل کنیم و کار را به آینده نسپاریم چون شیطان آماده است.

وی با بیان اینکه اگر در دنیا برای امام زمان(عج) قدم برداریم، بهترین مسیر را رفته ایم، خاطرنشان کرد: خوشا به حال آنها که دغدغه فرج دارند، مومن زیرک کسی است که محبوب ترین اعمال یعنی انتظار را انجام می دهد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق